Fred_Kroket schreef:Daarnaast heeft de industrie ook een flinke vinger in de pap, als het onderzoek wordt gesponsord door de industrie is de kans 3 keer zo klein dat er een negatieve uitkomst is. Als je kijkt naar de onderzoeken die zijn gedaan blijkt dat een heel groot deel betaald is door de industrie en dat die onderzoeken aangeven dat er geen gevaar is voor de gezondheid.
Ik wil graag de de Nederlandse overheid een onafhankelijk onderzoeksbureau inschakelt om te onderzoeken of straling van mobiele telefonie, zendmasten, babyfoon's en draadloos internet schadelijk is voor mijn gezondheid en mijn toekomstige kinderen. En dat wij worden gewaarschuwd hiervoor en dat het geld wat verdiend wordt in de mobiele telefonie wordt gebruikt om de technologie te verbeteren i.p.v. het verrijken van de baas van het bedrijf.
Nogmaals, zoals ik eerder opmerkte loopt bij de Universiteit Utrecht en de VU onderzoek naar deze kwestie. Het betreft een grootschalige prospectieve studie van 220000 cases en een looptijd van 20 jaar. Gefinancierd door een onafhankelijke subsidiegever. Misschien de moeite waard om dat te volgen.

Naar mijn inziens getuigd die uitspraak niet van een hoop intelligentie.