Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:wat zijn jullie ervaringen over het zetten van een spiraaltje? hoe gaat zo'n consult in zn werk?en hoe voelde dat gerommel met je baarmoeder?
En iemand ervaringen met het krijgen van een verdoving? of spierverslappers oid?
het liefste zou ik zeggen: doe maar onder narcosemaar als dat kon had ik m gisteren al laten zetten. maar dat doen ze natuurlijk niet..
Zwitsal schreef:en dan nog een issue.. na t zetten is er natuurlijk de mogelijkheid (sterker nog, volgens mij gebeurd dat sowieso) dat ik daarna een periode ong permanent ongesteld zal zijn. maar zoals hierboven beschreven: tampons doen pijn, maandverband doet na ong 2 dagen ook pijn ivm eczeem (het schuurt en irriteert gewoon te veel). hoe ga ik DAT dan in hemelsnaam oplossen.. zucht
Vicky_88 schreef:Ik heb 4 jaar geleden mijn spiraal laten zetten. Paar ibuprofen erin van te voren en je voelt er nagenoeg niks van! De dag erna al gestopt met bloeden en sindsdien nooit meer ongesteld geweest.
Iemand ervaringen met het verwijderen/verwisselen van de mirena spiraal? Ik heb de horrorillusies dat die touwtjes in mn "vel" (of wat daar ook zit) zijn gegroeid en dat dat ding dus knoervast zit... Volgend jaar ben ik weer aan de beurt, kan iemand me van deze waanideeen afbrengen?