whaa positive zwangerschapstest...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:41

GEFELICITEERD *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Duppie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 13:57

gefeliciteerd!geniet ervan :)

Passowa

Re: whaa positive zwangerschapstest...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 14:00

proficiat ! geniet van je zwangerschap :D

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 17:21

Bedankt voor alle felicitaties! :D :D ! Kan het nog steeds niet geloven haha. Heb vanochtend die digi test van clearblue gedaan, gewoon omdat ik er nog steeds niet over uit kon, maar het stond er echt ZWANGER haha. *\o/*
Mijn vriend zei vanochtend, hoe langer ik erover nadenk hoe leuker het is. Dat heb ik zelf ook, maar vind het ook wel eng hoor. :o
Heb trouwens wel al tweeweken dat ik naar de wc blijf lopen, nog meer mensen die dat kennen? Dacht dat dat elleen op het eind was.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:44

Nee hoor, dat blijft :+ :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:48

Gefeliciteerd! *\o/*

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:48

veel naar de wc, alleen in het begin, mijn baarmoeder zit heel hoog (op 25/26 weken hoogte ipv 23 weken) dus hoef nu niet zo vaak meer te plassen..
maar dat komt straks wel weer als beeb is ingedaald :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:17

Zonnebloem schreef:
Bedankt voor alle felicitaties! :D :D ! Kan het nog steeds niet geloven haha. Heb vanochtend die digi test van clearblue gedaan, gewoon omdat ik er nog steeds niet over uit kon, maar het stond er echt ZWANGER haha. *\o/*
Mijn vriend zei vanochtend, hoe langer ik erover nadenk hoe leuker het is. Dat heb ik zelf ook, maar vind het ook wel eng hoor. :o
Heb trouwens wel al tweeweken dat ik naar de wc blijf lopen, nog meer mensen die dat kennen? Dacht dat dat elleen op het eind was.

ik heb dat normaal al heel veel maar nu nog erger, ik heb geen kwaaltjes meer zoals misselijkheid maar mijn humeur :wow: dat wens ik niemand toe :')

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:18

Van die vreselijke hormormels en het bijbehorende humeur heb ik (nou ja, eigenlijk vooral mijn vriend) ook last...

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:18

Gefeliciteeeeerd!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:24

Esplendido schreef:
Van die vreselijke hormormels en het bijbehorende humeur heb ik (nou ja, eigenlijk vooral mijn vriend) ook last...

Ja ik ben zo vreselijk tegen mijn kerel := ik heb op die momenten gewoon een hekel aan mezelf, t gaat nu wel met mijn vent alleen heb ik geen behoefte aan sociaal contact behalve mijn mama en mijn lief (en poesbeest) de rest kan beter maar rennen :=

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:26

Gelukkig weet mijn vriend dat dit moeilijke humeur tijdelijk is en de vorige keer hebben we de zwangerschap ook zonder kleerscheuren doorstaan.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 20:26

Ik ben juist beter te genieten dan ooit :') haha

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:49

Zonnebloem schreef:

Hey, had al een berichtje geplaatst, maar toen ik zelf nog niks.
Weet nu precies hoe je, je voelt. Vandaag ook een positieve test, heb ook gelijk een digitale CB gehaald en die doe ik morgen met mijn man.
Ik kan het ook nog niet bevatten!!

Ik blijf niet naar het toilet gaan, maar hoor het vaker hoor. Er is toch van alles aan het veranderen in je buik/baarmoeder.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:02

Gefeliciteerd. Het blijft altijd spannend. Bij mijn dochter heb ik eerst twee negatieve testen gehad maar ik wist gewoon dat ik zwanger was. Na een week wel een positieve test. Na 1,5 jaar nadat onze dochter was geboren ben ik ongepland zwanger geworde, maar na aan het idee gewend te zijn heb ik een miskraam gekregen. De wens voor een brusje was toch wel gegroeid, maar we hebben er nog een jaartje op moeten wachten. Inmiddels ben ik alweer 15 weken zwanger en ik krijg de smile niet meer van mijn gezicht. We zijn er ontzettend blij mee. Geniet ervan want voor je het weet hebben jullie de beeb in jullie handen.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-12 16:03

Haagsemeid, wat ontzetten leuk voor je GEFELICITEERD, geniet ervan. Vond het zo bijzonder toen ik dat ene woordje in het scherm zag staan...

Begin nu wel aan het idee te wennen denk ik. Vorig jaar is mijn vader overleden en hij wilde zo ontzetend graag opa worden... Heb het daar wel ff moelijk mee, nu ben ik zwanger en dan maakt hij het niet mee mee. pff terwijl ik dit typ beginnen de tranen al weer te stromen. Ook dat zal er wel bijhoren..

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:34

Ja he, hij blijft ook zo lekker lang aan :D
Weet het nu sinds vrijdag en ben er op een nacht na alle nachten uit geweest om te plassen.

Heb ik normaal nooit.

Lijkt me inderdaad moeilijk Zonnebloem, sterkte!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:55

knuffel voor jou zonnebloem :(:)

Haagsemeid, wacht maar tot je obstipatie krijgt, ik moet morgen naar de dokter zo erg is het.. kan niet eens rechtopstaan van ellende..