Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

! Kan het nog steeds niet geloven haha. Heb vanochtend die digi test van clearblue gedaan, gewoon omdat ik er nog steeds niet over uit kon, maar het stond er echt ZWANGER haha.
Zonnebloem schreef:Bedankt voor alle felicitaties!![]()
! Kan het nog steeds niet geloven haha. Heb vanochtend die digi test van clearblue gedaan, gewoon omdat ik er nog steeds niet over uit kon, maar het stond er echt ZWANGER haha.
![]()
Mijn vriend zei vanochtend, hoe langer ik erover nadenk hoe leuker het is. Dat heb ik zelf ook, maar vind het ook wel eng hoor.![]()
Heb trouwens wel al tweeweken dat ik naar de wc blijf lopen, nog meer mensen die dat kennen? Dacht dat dat elleen op het eind was.
dat wens ik niemand toe
Esplendido schreef:Van die vreselijke hormormels en het bijbehorende humeur heb ik (nou ja, eigenlijk vooral mijn vriend) ook last...
ik heb op die momenten gewoon een hekel aan mezelf, t gaat nu wel met mijn vent alleen heb ik geen behoefte aan sociaal contact behalve mijn mama en mijn lief (en poesbeest) de rest kan beter maar rennen
Zonnebloem schreef:Bedankt voor alle felicitaties!![]()
![]()
Mijn vriend zei vanochtend, hoe langer ik erover nadenk hoe leuker het is. Dat heb ik zelf ook, maar vind het ook wel eng hoor.![]()
Heb trouwens wel al tweeweken dat ik naar de wc blijf lopen, nog meer mensen die dat kennen? Dacht dat dat elleen op het eind was.