Ik ben niet zo een tandarts-fan, en al zeker niet van tanden trekken, dus ik verkies om er gewoon niets van te merken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

Ik heb er trouwens niet lang gelegen, geen 2 uren denk ik.

dus als het even kan heb ik het toch liever niet 

fionaa schreef:Ja, bij mijn zijn er ook kiezen uitgetrokken toen ik wat jonger was, maar daar kan ik mij niet heel veel meer van herinneren..
Die prikjes vind ik zelf niet echt prettig..
Ik dacht er nog aan om te vragen, of ze die andere er ook uit kunnen halen, dan gewoon wel onder narcose.. Dan ben ik er wel van af.. Maar geen idee of ze dat doen, en stel dat.. Dan is het misschien nog langer wachten..
singasong schreef:Maar zijn die andere verstandkiezen ook ontstoken dan??
Zo niet, dan zou je wel gek zijn om ze meteen weg te laten halen!
Ik heb alle 4 de verstandskiezen gekregen, waarvan er eentje is getrokken een jaar of 5 geleden omdat daar een mega gat in zat. Maar zo lang je verstandskiezen gaaf zijn en je hebt er plek voor waarom zou je ze dan laten weghalen??
Ik ben nu 45 jr. en heb er nog steeds drie. En zo lang ze in goede staat blijven mogen ze ook gewoon blijven zitten

.
Gelukkig heb ik nu een goede tandarts, maar hiervoor heb ik met recht een beul gehad. Die presteerde het om mijn kies tot 2 keer toe af te laten breken. Dat duurde allemaal zo lang dat de verdoving was uitgewerkt en ik rechtstreeks onder de kies moest worden verdoofd. Uiteindelijk ging ik met een knalblauwe kaak/wang en een recept voor ibuprofen 600 naar huis
Naomi_Haffie schreef:Ik kreeg in januari te horen dat die van mij er uit moesten... dacht ik kan er nog wel een tijd mee blijven lopen.. helaas kreeg ik af gelopen weekend last van mijn kiezen ( ze zijn er nog niet doorheen ) en as dinsdag om half 3 gaan mijn linker onder en boven kies er uit .. ik ben echt als de dood en zie er heel erg tegen op..