Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die hebben geen leven.

)

Ik ben zelf vroeger ook heel erg gepest, en heb daar ook wat dingetjes aan over gehouden.. Het beste wat je kunt doen is negeren, iedereen blokkeren en verwijderen op social network. Ik weet dat je het liefste jezelf sterk zou willen maken en ze allemaal laat zien hoe hard je kunt slaan, maar helaas is dat geen oplossing..
Ik wil je zeggen dat je mij altijd wel kunt opzoeken hoor, als je op dat moment behoefte heeft aan iemand die je niet pest op school!
Liesje1611 schreef:bedankt voor alle lieve reacties!
nou, vandaag is er dus helemaal niks gebeurd..? Ik begrijp er echt niks van. Maar zo gaat het.. De ene dag doen ze niks, de volgende dag kan ik niet eens ademhalen of ik wordt gepakt. Vandaag werd er zelfs af en toe normaal tegen me gepraat..? Naja.. Volgende week zien we wel weer verder!

pluisje88 schreef:Liesje1611 schreef:bedankt voor alle lieve reacties!
nou, vandaag is er dus helemaal niks gebeurd..? Ik begrijp er echt niks van. Maar zo gaat het.. De ene dag doen ze niks, de volgende dag kan ik niet eens ademhalen of ik wordt gepakt. Vandaag werd er zelfs af en toe normaal tegen me gepraat..? Naja.. Volgende week zien we wel weer verder!
Ik kan je wel zeggen waarom. Door hè verhaal hier en je besluit van ik pik het niet meer. De eerste die zijn b*k los trekt die Timmer ik erop. En dat straal je nu uit. Dat zien ze in je houding en zij zien dat dit niet het moment is om iets met je uit te halen
arian_wolf schreef:Hier sluit ik mij helemaal bij aanHeel topic doorgelezen... wil je heel veel kracht, succes en doorzettingsvermogen wensen, hoop dat het allemaal is gelukt.
Vind het goed hoe je je opstelt!!!![]()

Liesje1611 schreef:Share schreef:Grrr ik krijg hier echt jeukende handen van.. Ik weet wat het met je kan doen.. Ik hoop dat je een goede oplossing vind om die stel kleuters op hun nummer te zetten zodat jij je school gewoon op een normale manier kan afronden.. Ik zou zeker je mentor laten weten dat er problemen zijn! Dat ie nog niet hoeft in te grijpen maar dat ie even van de situatie afweet!
Sterkte en succes!
Moet je nagaan hoe erg mijn handen jeuken
Vannacht gedroomd dat ik ze één voor één bij hun keel pakte, tegen de kluisjes aanduwde en ze stuk voor stuk een gebroken neus sloegOef, dat zou heerlijk zijn, ik zeg het eerlijk..
Maar ik ga het eerst braaf en zoals het hoort gewoon met praten proberen op te lossen. Als dat niet werkt, zien we wel weer verder. Maar die leider zegmaar, die jongen die kanker heeft gehad, hoeft weinig meer te doen of te zeggen en dan heeft ie echt een rechtse te pakken..
Als hij er niet was geweest was ik ook nooit gepest, dat weet ik bijna 100% zeker.

Creatas schreef:Adamootje schreef:Gepest worden is moeilijk. Ik kon absoluut niet zo zelfverzekerd handelen als Creatas deed. Ik had het vroeger nooit gedurfd om naar de boosdoener te lopen. Achteraf zo stom! Had ik het maar gedaan.
Ik heb dat ook maar 1 keer gedaan hoor (Opwelling!!)
Schreeuwen, vechten, thuisblijven helpt niet...

(en mijn god, zo laaiend heb ik ze nog noooit gezien..) Even wat achtergrond informatie wat jongen J betreft die dus kanker heeft gehad: ik heb hem gesteund als niemand anders in onze klas.. Ik heb een fles champagne voor m gekocht en meegenomen naar school toen hij weer 'clean' was. En dan naait hij me zo hard terug.. En hij had 2 jaar geleden een vriendinnetje, nikki, die is overleden aan kanker toen.
Bedreigen is toch weer een zwaktepunt laten zien, omdat je het dan blijkbaar niet zelf afkan.
En doe dan de tweede er gelijk achteraan!