Hoe douche jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe douche jij?

Met mijn gezicht naar de straal toe
29 (11%)
Met mijn gezicht van de straal af
183 (73%)
anders
36 (14%)

Totaal aantal stemmen: 248

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:16

JNAWA_Nienke schreef:
Wat een vraag! _O-
Bij mij ligt het eraan of ik mijn haar was!
Zo niet, sta ik met mijn buik richting de straal en als ik mijn haar wel was, met mijn rug richting de straal! :)

Ik ook :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:29

KBTP schreef:
Ik douche ten eerste altijd met vriendlief, dat is gewoon een stuk lekkerder. :D ik sta dan met de rug naar de straal toe en hij ook. (gezellig :') ) Daarna shampoo ik mijn haar en hij 't zijne, daarbij spettert ie altijd water in mijn gezicht, zo strontvervelend! Daarna ga ik lekker tegen hem aan staan en laat ik mijn haren uitspoelen. Vervolgens zetten we de kraan uit en doen we elkaar inzepen en de tanden poetsen. (ja, maakt niet uit wanneer we in de douche staan.) Kraan aan, afspoelen, 2 minuutjes genieten. Afdrogen, aankleden klaaaaaar! En ohja, hij ruimt de douche op :')

Hier ook het zelfde, inclusief het opruimen _O-

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:59

IMJ schreef:
Hoe dan? :D

Ahum... Linkerarm linkerborsthoogte, handpalm naar rechts. Rechterarm net onder rechterboob, handpalm naar links.
Ellebogen tegen mijn zij. Joe snap?
Tsjah -O-

IMJ

Re: Hoe douche jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:04

Ahh, je houdt jezelf gewoon warm! :)

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:05

Ik vind dat warme water gewoon lekker, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 20:09

Suzanne_J schreef:
Ik sta altijd met mijn gezicht van het water af, ook een hekel aan water in mijn gezicht.
Sowieso heb ik nooit de puf om te gaan draaien, douchekop in mijn hand te nemen enzovoort, klinkt allemaal vreselijk vermoeiend :')
Mijn manier van douchen is eronder gaan staan, vooruit staren, na een tijd erachter komen dat je ook iets moet doen en dan shampoo in mijn haar. Heel lang blijven staan totdat shampoo weg is. Meestal opnieuw shampoo pakken en dan halverwege erachter komen dat je dit al gedaan hebt, enzovoort :')
Ik word altijd verschrikkelijk lui van dat warm water.

_/-\o_ Droog omschreven.. Maar ik doe het ook zo :')

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:27

Ik sta altijd heen en weer te wiegen, omdat mijn heupen te breed zijn om helemaal onder de straal te komen :D

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:30

paxine schreef:
Ik begin met m,n rug naar de straal toe om m,n haar te wassen, dan scrub ik m,n gezicht en gaat m,n hoofd in de straal om af te spoelen, dan onder de straal vandaan om me in te soppen, dan weer eronder en draaien als een shoarmarol :') om sop van me af te spoelen en dan weer met m,n rug naar de straal om m,n creme spoeling eruit te wassen......

Jeetje, als ik het zo terug lees ben ik wel druk zeg onder de douche :')

haha, ik doe precies hetzelfde :=

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:38

Ik heb de douchekop in mijn hand, dan maak ik gelijk me haren nat & zeep ik ze in, het liefst op de manier zodat me lijf verder niet te nat word anders krijg ik het koud :') , als me haar dan uitgespoeld is en wat gedroogt, dan wikkel ik het in een handdoek en vervolgens ga ik verder met mn lijf, nogsteeds met de douchekop in de hand, en als ik dan klaar ben zijn mijn haren redelijk droog :).

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:38

Ik ben een tol, draai tig rondjes. Als ik onder de douche spring, draai ik ook eerst een rondje om compleet nat te worden. Habits. :+

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:58

Hihi wat een topic

Ik draai 2 rondjes rechtsom, doe kraan uit, was mijn haar en zeep lichaam in. Kraan weer aan. haar uitspoelen en 2 rondjes linksom. Alles binnen 5 minuten.

nu ik het zo lees.. hoe ik ooit bedacht heb om 2 rondjes beide kanten om te draaien.. geen idee :')

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 19:50

Jij doet dus 4 rondjes! Wauw! Ik vind ook van mezelf dat ik in het kader van waterbesparing korter moet douchen. Maar als ik 1x sta dan denk ik standaard: morgen kort, ik sta nu zo lekker. Poets dan ook nog even m'n tanden tijdens het douchen!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:07

Wat een grappig topic! Ik begin meestal met mijn gezicht naar de straal toe, en draai me dan met mijn rug naar de straal toe om mijn haren te wassen. Als ik mijn haren niet hoef te wassen pak ik meestel de douchekop in mijn hand. Ik heb eigelijk niet echt een vaste routine, ik sta er alleen wel altijd te lang onder omdat het warme water zo lekker is :')

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:17

Rug naar de straal toe, als ik me ga scheren andersom. :+