Electra63 schreef:Wat mijn opvalt, specifiek bij Reiki-therapeuten (ik ken er 4 persoonlijk) is, dat zij zelf en hun familie (op 1 na, dus 3) allemaal ziek, zwak en misselijk zijn. Geen ernstige ziekten, maar allemaal "vage" klachten. Verder kunnen alle 3 contact maken met de "andere wereld" en zien zij "dingen". Dit alles maakt het voor mij, moeilijk te geloven.
Weet natuurlijk niet of dat voor jouw kennissen ook geldt, maar zou het niet kunnen dat júist doordat mensen iets mankeren, ze in aanraking zijn gekomen met reiki, daar veel aan hebben gehad en besloten hebben om er zelf iets mee te doen??
Dit gaat namelijk voor mij wel op
Heb er nooit iets tegen gehad, maar me er ook nooit verder in verdiept. 5 jaar terug kwam ik in het ziekenhuis en na de herstelperiode zou alles weer in orde moeten zijn. Dat was dus helemaal niet het geval. Als je er op een gegeven moment in het reguliere niet meer uit komt, zou het kunnen dat je in een andere richting gaat zoeken. Voor mij was dat de reiki. Ik heb er echt zo veel aan gehad en ben uiteindelijk zelf ook m'n reiki 1, 2 en 3A gaan doen.