Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sleeper schreef:Bhriseis schreef:
Fijne tip is dit! Zonder druk gewoon zelf zien wat je tekort komt of wat je juist teveel binnen krijgt. Ik ga eens kijken of dit me gaat helpen met andere keuzes te maken. En daardoor wat kilootjes kwijt te raken, ik geloof niet in dieeten maar wel in gezond eten.
) Dus ik moet het echt leren eten
Telt soep eigenlijk ook als groenten?

ik heb nog nooit op mijn gewicht hoeven letten, maar toen ik in het buitenland zat en een paar maanden opeens vlees moest eten (ben mijn hele leven al vega
) kwam er ineens een paar kilo aan, al was het niet extreem. Toen ik thuis weer normaal ging eten ging het er vanzelf al af... Maar het laatste restje is zo hardnekkig
Wartertje schreef:Ik ben nu vandaag begonnen met die meter (een erg handig ding trouwens!). Ik zit nu op 987 kcal, is dat veel of weinig?
Fiffill schreef:Ja dat dacht ik al, het wordt iets minder gezond met advocaat erdoor heen haha.
En klopt, als je echt wilt afvallen is het misschien een idee! Bij mij hoeft er eigenlijk maar een heel klein beetje af, echt alleen mijn buik wat strakker. Maar dat gaat zo lastig, ook omdat het heel weinig is denk ik... en ik ben verder gewoon slank (maat 36, weeg zo'n 55 kilo) maar dat laatste beetje heb ik er graag nog afik heb nog nooit op mijn gewicht hoeven letten, maar toen ik in het buitenland zat en een paar maanden opeens vlees moest eten (ben mijn hele leven al vega
) kwam er ineens een paar kilo aan, al was het niet extreem. Toen ik thuis weer normaal ging eten ging het er vanzelf al af... Maar het laatste restje is zo hardnekkig
. En ik drink al eens graag wat, plus een hapje en dat uit eten....*zucht* happy days!
. Vond ik niet zo erg in de winter maar ik wil er deze zomer toch wel leuker bijlopen!
. En ik ben ook net 30 dus ik heb zo een gevoel van: het moet er nu af , anders blijft het plakken*.