Hardlopen wil ik ook weer gaan doen, maar ik ben zo alleen want niemand wilt ooit met me mee dus heb ik ook geen zin om in m'n eentje op pad te gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keedie schreef:oke ik heb net beginners gedaan, vond hem wel te doen lekker om weer me op te bouwen! Denk wel dat ik weer bootcamp voor mezelf ga opstarten, planken had ik te veel moeite mee.
Hardlopen wil ik ook weer gaan doen, maar ik ben zo alleen want niemand wilt ooit met me mee dus heb ik ook geen zin om in m'n eentje op pad te gaan
Duke schreef:Keedie schreef:oke ik heb net beginners gedaan, vond hem wel te doen lekker om weer me op te bouwen! Denk wel dat ik weer bootcamp voor mezelf ga opstarten, planken had ik te veel moeite mee.
Hardlopen kun je ook beter alleen doen. Want niet iedereen heeft hetzelfde tempo en dan moet je dus of harder of langzamer lopen en dat is erg vervelend. Plus dat je wilt praten en dat is geen goede combi.
Lekker MP3-speler op en gaan!
Ik heb ook Runkeeper. Kun je ook je eigen schema's invoeren. Zodat je precies hoort wanneer je moet gaan lopen, wandelen, versnellen.
Je kunt op tijd en op afstand instellen. En routes invoeren (kijken of je de routetijd kan verbeteren). Etc.
Ik loop momenteel de 10 km. Heb alleen twee weken geleden longontsteking gehad en nu nog last van bronchitis. Dus heb paar weken niet kunnen lopen. Dit weekend weer voor het eerst voorzichtig 4 km gelopen.
Edit: mijn benen worden er alleen maar slanker van tot nu toe. Paar cm kwijt op bovenbenen. Onderbenen geen idee, maar zijn ook dunner.
Duke schreef:@Linda_Bien: linkje?