Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:43

Dat zeg ik, reinheid en schoonheid. Heb nergens hygiëne genoemd ;) tegenwoordig scheert ook echt niet iedereen puur uit hygiëne hoor. Waarom heb je anders al die figuurtjes :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:25

Boras schreef:
Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Maar afgaande op mijn ervaring zie je toch echt wel het verschil tussen een jongetje en een kerel en niet alleen door haargroei :D

Ik heb gewoon een echte kerel, lekkere brede schouders, flinke spierballen, no-nonsense, ontzettend nuchter en gelukkig geen complete Bokito. Ik moet er niet aan denken om naast een gewaxt kaal kippenborstje te liggen, vind er gewoon niets mannelijks aan. En zolang er geen vlechtjes in gemaakt kunnen worden mag er ook iets onder de oksels en lagere regionen zitten. :D

Ff checken...vinden degenen in dit topic dat hun vent helemaal kaal moet zijn dit ook bij paarden? Dus uitgeknipte oren, geen snorharen, baardharen etc.etc.??? :D

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:34

karuna schreef:
Voordeel is dat als ik me stoot ik nu alleen een paar haren mis in plaats van vel.

:x

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 09:42

Valina schreef:
karuna schreef:
Voordeel is dat als ik me stoot ik nu alleen een paar haren mis in plaats van vel.

:x

Tja, ik vind beenhaar ook niet zo heel netjes, maar als iemand wegens een ziekte niet kan/mag scheren....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:10

:+ zo n reactie bedoel ik dus, het is maar haar. Hetzelfde als op je hoofd zit. Ik stoot me nogal vaak en ben blij dat ik dan niet constant met pleisters hoef rond te lopen.en hoezo niet netjes, er zit toch een broek overheen? Ik loop niet bepaald in korte rokjes rond te stappen en mijn benen bij iedereen in het gezicht te duwen. }>

Wat betreft die rugharen, wil vriendje ze zelf weghebben of is hij het gezeur erover zat?

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:16

Ik vind het ook niet mannelijk.
Laatst bijgewerkt door Lindaonline op 13-04-12 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:17

karuna schreef:
Wat betreft die rugharen, wil vriendje ze zelf weghebben of is hij het gezeur erover zat?

Die vind plukken haar zelf niet mooi. En ik spreek hem daarin absoluut niet tegen. (Laten we wel wezen, hier en daar een groepje van 10 lange zwarte haren...)

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:17

Winged schreef:
karuna schreef:

Tja, ik vind beenhaar ook niet zo heel netjes, maar als iemand wegens een ziekte niet kan/mag scheren....

Klopt, als je jezelf door ziekte niet kunt scheren is het wat anders, en zou het voor mij persoonlijk heel vervelend zijn.
Ik vind het gewoon niet prettig.
Net zo goed als met je mond open eten en smakken.
Staat ook nergens dat het niet mag, maar vind het gewoon niks.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:18

Hij ziet ze toch niet op zijn rug? Af en toe een plukje haar valt nog mee, zolang er geen Jack Sparrow kraaltjes inkunnen. :D

Friesepoonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:20

Heb geen problemen met haar....Eerlijk gezegd vind ik het met (schoon....)haar fijner dan zo'n plakkerige kale zak.. :o .Of die stoppeltjes...nee dát is leuk!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:22

karuna schreef:
Hij ziet ze toch niet op zijn rug? Af en toe een plukje haar valt nog mee, zolang er geen Jack Sparrow kraaltjes inkunnen. :D

Ja, maar hij vind het zelf gewoon niet mooi staan. Ook bij andere mannen niet. En als hij ze wel heeft moeten ze eraf. Zijn keuze toch?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:30

Van mij mag iedereen zichzelf kaalscheren, ik snap alleen zelf echt niet wat er vies kan zijn aan schoon haar. :o?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:33

Het gaat niet om 'vies' in dit geval. Het gaat meer om hoe het staat, puur uiterlijk dus ;) En dat mag je ijdel noemen of wat anders.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:48

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:49

karuna schreef:
Van mij mag iedereen zichzelf kaalscheren, ik snap alleen zelf echt niet wat er vies kan zijn aan schoon haar. :o?

En wat kan er niet schoon zijn aan geschoren haar?

Scheren betekend niet altijd

scheer je weg.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:53

Kinke schreef:
Boras schreef:
Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Maar afgaande op mijn ervaring zie je toch echt wel het verschil tussen een jongetje en een kerel en niet alleen door haargroei :D

Ik heb gewoon een echte kerel, lekkere brede schouders, flinke spierballen, no-nonsense, ontzettend nuchter en gelukkig geen complete Bokito. Ik moet er niet aan denken om naast een gewaxt kaal kippenborstje te liggen, vind er gewoon niets mannelijks aan. En zolang er geen vlechtjes in gemaakt kunnen worden mag er ook iets onder de oksels en lagere regionen zitten. :D

Ff checken...vinden degenen in dit topic dat hun vent helemaal kaal moet zijn dit ook bij paarden? Dus uitgeknipte oren, geen snorharen, baardharen etc.etc.??? :D

Mijn paard is helemaal behaard, ik vind niet behaard niet mooi.

Vriendlief mag er van mij wel wat aan doen.
Borsthaar mag blijven zitten, maar downunder moet wel weg, of kort en okselplukken ook weg.
Vind hij zelf ook fijner :)

Zelf haal ik het ook weg, behalve benen, die doe ik alleen op vakantie :') had ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 10:57

Mijn vriend scheert zich wel. Maar waxen en ontharingscreme zie ik hem nog niet zo snel doen.
Enigste wat hij scheert is down under, baardgroei en ja zijn buik en borstkast. Waarom, anders zie je niks van zijn tattoo. En dit doet hij ook pas sinds hij zijn tattoo heeft.

En zomers scheert hij altijd zijn hoofd kaal. En 's winters laat hij een baan staan midden over het hoofd heen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:00

Maritje1991 schreef:

Borsthaar mag blijven zitten, maar downunder moet wel weg, of kort en okselplukken ook weg.

Zelf haal ik het ook weg, behalve benen, die doe ik alleen op vakantie :') had ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben.

Paard is toch heel wat anders dan een man :')

En mijn vriend mag echt niet zijn okselhaar weghalen. Dan worden ze gelijk onmannelijk.
En nee hij stinkt nooit. Zelfs niet na een nacht stappen of sporten.

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:00

Gelukkig lees ik dat er nog meer vrouwen zijn die haar bij een man prima vinden en een beetje yakkes denken bij plakzak.
Ik dacht al dat we aan het uitsterven waren.

Helaas haalt mijn vriend erg veel weg. Vindt ie zelf fijn. Maar voorlopig mogen we zijn borsthaar houden, als ik een beetje complimenteus blijf daarover;-)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:13

love_western schreef:
Maritje1991 schreef:

Paard is toch heel wat anders dan een man :')

En mijn vriend mag echt niet zijn okselhaar weghalen. Dan worden ze gelijk onmannelijk.
En nee hij stinkt nooit. Zelfs niet na een nacht stappen of sporten.

Dat van Maritje 1991 is volgens mij een beetje gekscherend gezegt.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:19

Kinke schreef:
Boras schreef:

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:38

Mijn man vraagt ook weleens: "Schat, zal ik dit/dat ook eens scheren/waxen?"
En dan kijk ik 'm aan alsof ie z'n huwelijkse beloftes niet helemaal wil nakomen :') Ik hou niet van mannen zonder bodyhaar, IK ben degene die onthaart, hij niet, wat denkt ie wel niet?! :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:44

Het was natuurlijk een geintje van me om het paard/vent gebeuren te vergelijken. Maar toch denk ik echt wel dat het bij deze tijd hoort. Het is net of ik alleen nog maar lees over geschoren paarden, paarden die nooit meer in hun blote kont lopen, die bij 15 graden nog met een deken op lopen, die zelfs in de stal nog 3 dekens dragen en dan die verschrikkelijke figuurtjes die men scheert, alsof het een soort accessoire is ipv een dier.

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:01

Winged schreef:
Het gaat niet om 'vies' in dit geval. Het gaat meer om hoe het staat, puur uiterlijk dus ;) En dat mag je ijdel noemen of wat anders.

Oh?? vanwaar dan dat "IEUW" geroep en uitspraken als "er hondsberoerd van worden" en "smerig" ??

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:12

Mijn Ieuw geroep kwam omdat iemand het had over lang okselhaar wat een beetje nattig was :') Nou ja.. dat is toch niet fris?