tegenwoordig scheert ook echt niet iedereen puur uit hygiëne hoor. Waarom heb je anders al die figuurtjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tegenwoordig scheert ook echt niet iedereen puur uit hygiëne hoor. Waarom heb je anders al die figuurtjes
Boras schreef:Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Maar afgaande op mijn ervaring zie je toch echt wel het verschil tussen een jongetje en een kerel en niet alleen door haargroei
zo n reactie bedoel ik dus, het is maar haar. Hetzelfde als op je hoofd zit. Ik stoot me nogal vaak en ben blij dat ik dan niet constant met pleisters hoef rond te lopen.en hoezo niet netjes, er zit toch een broek overheen? Ik loop niet bepaald in korte rokjes rond te stappen en mijn benen bij iedereen in het gezicht te duwen.
Winged schreef:karuna schreef:Voordeel is dat als ik me stoot ik nu alleen een paar haren mis in plaats van vel.
Tja, ik vind beenhaar ook niet zo heel netjes, maar als iemand wegens een ziekte niet kan/mag scheren....
En dat mag je ijdel noemen of wat anders. Kinke schreef:Boras schreef:Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Maar afgaande op mijn ervaring zie je toch echt wel het verschil tussen een jongetje en een kerel en niet alleen door haargroei
Ik heb gewoon een echte kerel, lekkere brede schouders, flinke spierballen, no-nonsense, ontzettend nuchter en gelukkig geen complete Bokito. Ik moet er niet aan denken om naast een gewaxt kaal kippenborstje te liggen, vind er gewoon niets mannelijks aan. En zolang er geen vlechtjes in gemaakt kunnen worden mag er ook iets onder de oksels en lagere regionen zitten.![]()
Ff checken...vinden degenen in dit topic dat hun vent helemaal kaal moet zijn dit ook bij paarden? Dus uitgeknipte oren, geen snorharen, baardharen etc.etc.???

had ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben. Maritje1991 schreef:Mijn paard is helemaal behaard, ik vind niet behaard niet mooi.
Vriendlief mag er van mij wel wat aan doen.
Borsthaar mag blijven zitten, maar downunder moet wel weg, of kort en okselplukken ook weg.
Vind hij zelf ook fijner
Zelf haal ik het ook weg, behalve benen, die doe ik alleen op vakantiehad ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben.

love_western schreef:Maritje1991 schreef:Mijn paard is helemaal behaard, ik vind niet behaard niet mooi.
Vriendlief mag er van mij wel wat aan doen.
Borsthaar mag blijven zitten, maar downunder moet wel weg, of kort en okselplukken ook weg.
Vind hij zelf ook fijner
Zelf haal ik het ook weg, behalve benen, die doe ik alleen op vakantiehad ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben.
Paard is toch heel wat anders dan een man
En mijn vriend mag echt niet zijn okselhaar weghalen. Dan worden ze gelijk onmannelijk.
En nee hij stinkt nooit. Zelfs niet na een nacht stappen of sporten.
Kinke schreef:Boras schreef:Ik weet niet of je een partner hebt en hoe die er dan eruit ziet (hoeft ik ook niet te weten.
Ik heb gewoon een echte kerel, lekkere brede schouders, flinke spierballen, no-nonsense, ontzettend nuchter en gelukkig geen complete Bokito. Ik moet er niet aan denken om naast een gewaxt kaal kippenborstje te liggen, vind er gewoon niets mannelijks aan. En zolang er geen vlechtjes in gemaakt kunnen worden mag er ook iets onder de oksels en lagere regionen zitten.![]()
Ff checken...vinden degenen in dit topic dat hun vent helemaal kaal moet zijn dit ook bij paarden? Dus uitgeknipte oren, geen snorharen, baardharen etc.etc.???
Ik hou niet van mannen zonder bodyhaar, IK ben degene die onthaart, hij niet, wat denkt ie wel niet?!
Nou ja.. dat is toch niet fris?