Sportschool heb ik ook aan gedacht, maar omdat ik nu gewoon amper wat kan ben ik bang dat ik daar momenteel weinig aan heb
Woonde eerst bijna naast de sportschool (Ja, echt heel erg), maar nu moet ik zeker een half uur (als het niet meer is)rijden om bij de sportschool te komen.. En dat dan elke dag, dat ga ik niet trekken ben ik bang
Annick75; Naar de fysio kan wel denk ik. Hoelang zou het maximaal duren voor je bij een revalidatiearts terecht kunt? Kan volgens mij 9 keer per jaar naar de Fysio, dus echt lang kan het niet. Ben ook al eens naar een dietist geweest, maar daar kon ik ook maar 9 keer naar toe... geen succes was dat. Maargoed voor tijdelijk kan het wel natuurlijk.
Bedankt weer alle3
Loop de 100 meter twee keer; heen en terug.
Had het er vandaag met mijn zus over en die heeft haar gemaild (Had ook contact met haar, ze mailt niet zomaar vrienden van me
). Maar ze vond het heel erg hoe het gegaan is en wou meteen komen als ze kan. Dat is Donderdag 
Ik weet dat de zorgverzekering een andere naam heeft gekregen ongeveer een jaar geleden, Zilveren kruis dacht ik?
12 Uur is eigenlijk al te laat...