Precies, in koffie zit geen suiker. In energy drink zit ook geen alcohol. Maar dat kun je er wel zelf van maken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Appelmoes_11 schreef:Ik drink de suikervrij variant, geen suiker dus maar bomvol aspertaam. Verder was het maar een grapje
Precies, in koffie zit geen suiker. In energy drink zit ook geen alcohol. Maar dat kun je er wel zelf van maken.
Wel is het zo dat in gewone cola en stuk meer troep zit dan in cola light - cola light is eigenlijk alleen maar water, kleurstof en aspartaam. Nog steeds niet gezond, maar beter dan gewone cola.
. Nu ik eindelijk afgekickt ben raak ik die rotzooi nooit meer aan. Weet nu pas hoe verslavend het werkt, en je hebt er steeds meer van nodig om fit te blijven. Als ik weekend had was ik na 10 uur slapen nog steeds moe, of viel ik gewoon weer in slaap als ik pas 5 uurtjes wakker was. Het heeft mij best veel moeite gekost om het helemaal niet meer te drinken. Heb het rustig aan af moeten bouwen omdat ik anders begon te trillen, en me heel slap ging voelen. Sinds ik er vanaf ben voel ik me veel fitter. Ken iemand die dronk er wel 6 op 1 avond (tijdens de nachtdienst).