Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Het was dus ook niet nodig om terug te komen als het niet beter werd...
Ketoconazol 
Daphne__ schreef:Nou, mocht net toch nog even langs komen nadat mijn moeder even gebeld had![]()
Moet stoppen met de Fucidin en Sudocrem, en vanaf nu 2 keer per dag zinkzalf smeren en dan de andere creme die ik erbij had.
Geen strakke kleding aan.. Nouja heb die zoiezo nooit aan.
En ze zei dat het maanden kan duren voor het beter wordHet was dus ook niet nodig om terug te komen als het niet beter werd...
Zij krijgt het altijd voor elkaar dat ik dezelfde dag nog langs kan komen (arme arme doktersassistentes haha).
Ik snap best dat als ze zeggen; Het is dit en deze behandeling helpt erbij. Dat het dan geen nut heeft om terug te komen na een weekje, maar ze weten het helemaal niet...
) 

IMJ schreef:Ringworm is schimmel, candida is latijn voor schimmel, dus in feite zeiden ze niet zoiets heel anders
Wat vrouwen onder de borsten hebben is idd ook schimmel. Zelfde behandeling dus. (mn oudere vrouwen waarbij de borsten wat hangen, gaat broeien en wat zweten en dat vinden schimmels een heerlijk klimaat!)
Alleen, het moet wel over gaan, als het met 1 a 2 weken niet minder wordt zou ik toch gewoon terug gaan hoor, krijg je vast wat sterkers!
Ben wel erg benieuwd of je nog antwoord krijgt op je i-net-consult!
. Daphne__ schreef:Zat net een beetje te zoeken op google, toen ik de site huidconsult tegenkwam. Via daar kun je een vragenlijst invullen en foto's meesturen, naar een dermatoloog die dan via de mail advies geeft... dat heb ik ook maar even gedaan![]()
Voel me best rot... Over dat de huisarts zei dat ik niet terug hoef te komenIk snap best dat als ze zeggen; Het is dit en deze behandeling helpt erbij. Dat het dan geen nut heeft om terug te komen na een weekje, maar ze weten het helemaal niet...
De ene zei dat het Ringworm is, al zei hij daarna dat het ABSOLUUT niet van dieren kon komen... terwijl Ringworm wel overdraagbaar is van dier op mens zover ik weet![]()
De andere zei dat de eerste huisarts het wel goed had, maar dat het Candida is. (Huh?)
En die van vandaag die keek ernaar en vroeg wat, was even stil en zei verder niets over wat het is. Alleen dat ze wel eens vrouwen zagen die het onder de borsten hebben en dat het dan maanden duurt voor het over is...
Ze hebben ook allemaal een andere behandeling...eerst alleen Sudocreme/Zinkzalf, daarna Fucicin/Ketoconazol/Zinkzalf en die van vandaag; Ketoconazol en Zinkzalf...![]()
Ik kijk het nog hééél even aan en als ik het dit weekend toch niet vertrouw, bel ik gewoon de huisartsenpost.