(ik heb zelf onwijs goede skates die meer dan 100 euro hebben gekost maar dan heb je ook wat
)Goede merken zijn Rollerblade, fila, Salomon (al worden die niet meer gemaakt dacht ik) en K2. Intersport heeft vaak wel goede skates
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Ik ben gauw tevreden.
Kortom, de keuze aan routes is zeer maar dan ook zeeeer beperkt. Een tour van langer dan een half uur is bijna niet uit te stippelen helaas. Vorig weekend heb ik 12km gedaan maar dat was hetzelfde pad heen en terug. Dus als iemand tips heeft voor in Limburg (en voor een goed pad wil ik best in de auto stappen en even rijden) dan laat het mij weten! Nell_ schreef:1 kant een remblokje is normaal. Heb ik ook. 2 kanten tegelijk remmen gaat je niet lukken
Wow 8 jaar is wel lang!
De mijne komen volgens mij bij scapino vandaan. Ze hebben daar ook de goede merken. Al weet ik niet of dat tegenwoordig nog zo is?

vuurneon schreef:Ik ben daar nog geen A klasse tegen gekomen eerlijk gezegd...
(ik heb zelf onwijs goede skates die meer dan 100 euro hebben gekost maar dan heb je ook wat)
Goede merken zijn Rollerblade, fila, Salomon (al worden die niet meer gemaakt dacht ik) en K2. Intersport heeft vaak wel goede skates

Ik heb wisselend 38 of 39, maar misschien vallen ze wel klein en is 40 bijv beter..
Dan kun je wel gaan passen!
En voel nu al de spierpijn opkomen

! vuurneon schreef:Skates zijn ook wendbaarderen functioneler (in stedelijk gebied handiger) Maar ga je regelmatig 60 km doen? Dan heb je skeelers nodig
![]()
(skeelers lijken ook erg op de Noren)
Ik heb die van mij bij de intersport weg, merk Rollerblade
moyra schreef:Ik heb voorgaande jaren intensief geskeelerd.
maakt zo 20 tot 30 km per avond.
Helaas nu met mijn gezondheid lukt het even niet maar hoop over een poosje weer terug te zijn
Ik heb vorig jaar rollerblades aangeschaft na meerdere malen die goedkope rotdingen vervloekt te hebben.
Werkelijk waar zalig die rollerblades heb er alleen wel andere wieltjes ondergezet en wil dit jaar nieuwe wieltjes aanschaffen
Ik kan overgens heel goed remmen![]()
Als ik samen met een vriendin ga skeeleren dan rem ik voor 2

)
Ik skeeler nu een paar maanden, voor de beweging erbij, en omdat het een leuke bezigheid is. Ik heb salomon skeelers, 2dehands via marktplaats, Mannenmodel vanwege mn grote maat.