Wat fijn om te lezen dat je uiteindelijk toch geholpen bent en het ook echt de oorzaak leek te zijn. Super!
Mijn man heeft jaren rondgelopen met buikpijn rechts, een aantal keer op aandringen van mij naar de dokter .. die leek het allemaal niet zo erg te vinden. Hij moest maar wat paracetamol nemen. Uiteindelijk ging het bijna mis, na ruim 2 jaar buikpijn hadden we op een avond een feestje en klaagde mijn man over ondraaglijke buikpijn. hahaha ja logisch zei ik wat lacherig, ik heb wel gezien wat jij vanavond allemaal aan vette hap naar binnen hebt gewerkt .. daar zul je best last van hebben. Hij wilde zelfs eerder naar huis ... Snachts begon hij erg over te geven en vroeg hij mij de hap te bellen, mm waarschijnlijk een buikgriep zei deze. Hij ging beneden op de bank 'slapen' om mij en mijn dochter toch een goede nachtrust te gunnen. (ik ben totaal panisch voor overgeven, dus erg lief van hm) smorgens kwam ik beneden en schrok ik enorm van mijn man, hij had een soort grijze kleur op zijn gezicht en het zweet gutste van zijn hoofd. Ik ben zonder te bellen met hm naar de HAP gereden .. daar bleek zijn blindedarm al geklapt. Lang leven de doktoren!!!!
Het gaat goed! Ben nog niet helemaal pijnvrij, maar het is dragelijk! Mijn energiepijl is nog steeds zeer slecht, slaap veel en kan nog niet hele dagen werken. Maar aangezien ik een eigen bedrijf met personeel heb is dat goed in te vullen
Ik heb mijn leven weer kunnen oppakken en ben weer lekker aan het sporten, afvallen etc. Heerlijk, heb weer dingen kunnen doen die ik lang niet heb kunnen doen.