FA heb je er wel van genoten? Dan nu idd even extra oefeningetjes en dan is het goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MightyJoe schreef:Ben het helemaal met je eens Tieneke. En het kan gewoon niet gezond zijn om zo weinig te eten.
rutting schreef:gewoon gelijdelijk dit dieet is in fases opgebouwd na elke drie weken ga je er een prooduct afhalen totdat je in fase 3 zit en bijna weer op het normale etenspatroon zit je hebt 3 fases ,fase 1 is het strengst 4 producten op een dag verdeeld over de dag ochtend shake tussendoor at ik al niet ben het gewend lunch soep,tussendoor protienereep en diner vlees of vis met groente,savonds chocolademelk op eiwitbasis tussendoor flesjes water en groene of kruiden thee fase 2, 3 producten soep niet meer lunch is een maaltijdsalade geworden of koolhydraatarm brood met gezonde beleg drink daarbij geitenmelk of soyamelk ongezoet of zelfgemaakte groentesoep met 2 cracker glutenvrij en koolhydraat vrij,diner gewoon vlees of vis met groente savonds weer hetzelfde als in fase 1 fase 3 dan heb je nog 2 producten en tussendoor gewoon eten biogarde savonds met fruit een apel,daarna eet ik gewoon gezond heb naml geen verleiding meer tot zoetigheid geen zin meer in wil ik toch wat neem ik fruit of een protienereep,ben sochtends toch een moeilijke eter voor de afvalperiode dronk ik ook protieneshake als ontbijt daar ben ik niet van aangekomen tussendoor teveel gesnoept ik ben een emotionele eter vandaar ,maar nu gaat het de goede kant kan nu langs de schappen met chips en snoep te lopen zonder het te kopen,vind alles nu wat te zoet