@roozzy wat een rot pech zeg.. Ja wat mij betreft ga ik in december weer lekker beginnen met paardrijden!
Heel erg bedankt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En nog belangrijker, dat je lekker met je zus hebt kunnen wandelen, heerlijk 
Ik had zo gehoopt dat ik zo langzamerhand met 1 kruk zou mogen gaan lopen, of een beetje belasten maar nee... 8 weken helemaal niks.

en misschien weer wat spiertjes trainen want ondanks dat ik geen gips had, is mijn re.been echt helemaal pap geworden, totaal geen spierenmassa meer en hij is zelfs een stuk dunner dan mijn li.been
hebben jullie dat ook zo erg?
Deed helemaal geen pijn (als ik maar op mijn li.-of re.zij lig, rug en buik gaat nog niet
) 
Hopelijk gaat het vanaf nu wel voorspoedig! Raponsje schreef:Ik had mijn boven en onderbeen gebroken en verbreizeld.
Heb een externe fixateur gehad, gips gehad en een brace gehad.
Het heeft me zo'n 3 jaar gekost voor ik weer echt kon lopen.
Ik ben nu fitness instructeur en heb er op de littekens na geen last van.
Ben in die 3 jaar wel gestopt met mijn opleiding omdat ik dagelijks morfine slikte
en na 6 maanden zwaar depressief was.
deruijter schreef:Super dat jij zo snel ben genezen van je verbrijzelde botten, maar bij mij is het dus een stuk moeilijker gegaan. Het scheenbeen is al een heel rottig bot, aangezien die maar heel moeilijk geneest, plus mijn botten wilden niet meer groeien.
En ik weet nog dat ik daar lag op de grond te wachten op de ambulance en ik tegen mezelf zei oh gewoon gebroken beentje kom op meid over een maand zit je weer op het paard. Die maand werden 2 maanden en die 2 maanden werden er 8.
En ik kan nu nog steeds niet fatsoenlijk lopen. Ik heb het altijd positief ingezien, maar na de ontsteking is alles vies tegen gevallen.