Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:*raapt kin weer op van toetsenbord*
Wat een fascinerend topic! Moet zeggen dat het me wel opvalt dat de mensen die zich het meest druk maken om hun wenkbrauwen ook wel akelig strakke wenkbrauwen hebben. Of nou ja.. streepjes haar, echt wenkbrauwen kan ik het niet meer noemenIeder z'n smaak!
maar echt mooi vind ik het niet.
Ik ben 'gezegend' met onzichtbare wenkbrauwen. Ben zelf rossig maar mijn wenkbrauwen zijn blonder dan blond. Teken ze elke dag lichtjes bij zodat ze ietsje zichtbaarder zijn zonder dat je ziet dat ze bijgetekend zijn. Ze moeten wel geplukt worden, anders heb ik wenkbrauwen van zo'n 3 centimeter dik. Knippen doe ik niet, dat gaat niet goed. Gewoon wat in vorm houden, zwervende haartjes eruit roppen, 's ochtends bijtekenen en klaar!
Als ik dat niet dan heb ik direct zo'n blote-billen-gezicht. Zal even een voorbeeld opzoeken.
http://i42.tinypic.com/111839d.jpg
Zie? Rossig (zichtbaar) haar en géén wenkbrauwen te bespeuren
zonnebloem18 schreef:Ik zou ze misschien nog wel iets mooier gevormd willen hebben maar wil er niet uitzien als een of andere clown omdat ze te veel weggehaald hebben, het is wel het eerste wat anderen zien.
Thea_Ste schreef:off topic: wat heb jij mooi haar!
knetterhard schreef:Ik heb sowieso al een dilemma wbt mijn wenkbrauwen! ik heb een litteken in mijn linker wenkbrauw! Maar het valt minimaal op (tenminste dat hoor ik rondom me heen)
phormicola schreef:Die van jou hebben idd niet zoveel werk nodig. Bij die van mij kun je beter een groep mannen optrommelen die bomen kunnen kappen