hekel aan de zondag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re: hekel aan de zondag.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:04

Ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je je niet kan vermaken op een zondag :o

En een hekel hebben aan zondag omdat je maandag weer moet werken/naar school moet???? Die snap ik ECHT niet. Dan heb je dus ook hekel aan dinsdag, woensdag, donderdag..... de dag erna moet je ook weer naar school/werken.
En tja.... dan de vrijdag.... dat is ook geen leuke dag omdat je dan moet werken/school.
En zaterdag..... nee ook geen leuke dag, want dan is het bijna zondag en dat is ook een rotdag..........

Vind het eerlijk gezegd gewoon ECHT bizar :o :o :o Sorry :o

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 19:51

Morrie schreef:
Gewoon 1 supermarktje open op zondag zou al helpen, maar dat zit er hier zelfs niet in :+
Ondanks dat ik in het Gooi woon, lopen ze hier echt 200 jaar achter

AH Blaricum is open op zondag hoor, Els :+

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 21:15

Blaricum, tja, de Jumbo in Laren ook, maar daar wandel ik niet zo even heen, dan moet ik met de auto. In dit grafdorp kijken ze je al boos aan als je op zondag je auto even uitmest en stofzuigt :(

Zaina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:11

Je bent toch dagelijks in Blaricum joh :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 23:58

Ik vind de zondag echt irritant. Het is zo'n zinloze dag, op zaterdag doe je nog dingen, ga je naar de winkel of iets leuks doen, of gewoon thuis aan het werk, bij ons is het ook altijd gezellig druk. Zondag is zo'n, ik weet niet, loze, saaie dag ofzo. Ook dat er helemaal geen winkels op zijn hier, echt irritant.

EsmeexRoosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 00:21

Ik heb altijd al een hekel aan de zondag gehad. Toen ik nog geen eigen paardje had en niet veel te doen had moest ik ook mee wandelen met mijn ouders, vaak was ik ook misselijk en had hoofdpijn. En zondag is hier oersaai. Er is geen winkel open, zowat iedereen gaat alleen maar naar de kerk en mogen voor derest niet buiten komen. Een groot deel van waar ik woon zijn allemaal mensen van de zware kerk. Moeten ze zelf weten, maarja...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 00:24

ik kan 't me wel voorstellen dat je een hekel aan de zondag hebt, heb 't zelf niet maar. Laatste dag van 't weekend morgen weer naar schoo/werk oid. 't is dat ik m'n opleiding leuk vind :Y)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 00:53

Ik heb meestal een hekel aan de zondag, omdat ik dan altijd de hele dag moet werken :')
Maar als ik een keer vrij heb, is de zondag héérlijk :D
Eerst lekker uitslapen, dan uitgebreid ontbijten met het gezin. Eitje erbij, jus d'orange,... Dan meestal nog naar familie, beetje bijkletsen. In de namiddag gaan rijden met paardje, de rest van de dag nog wat bankhangen, computeren. Gewoon mega relaxed!
Helaas moet ik dus bijna altijd werken, dus dat betekent vroeg uit bed, de hele dag doodsaai werken, dan vlug eten en alweer bus en trein pakken naar mijn kamer in Nijmegen en doodop zijn. Maar die keer dat ik vrij ben, kan mijn dag echt niet meer stuk :D

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 02:10

Ik vind zondag de meeste fantastische uitvinding ooit.

1. Er wordt geen post bezorgd --> ik krijg die dag dus ook geen rekeningen binnen. Dat scheelt alweer in m'n stresslevels.
2. Er valt geen moer te beleven --> ik kan dus eindelijk eens fatsoenlijk en grondig opruimen en schoonmaken.
3. Je komt niemand tegen op straat --> m'n man kan me gewoon een pets op m'n kont geven als ie dat lekker vindt, zonder dat anderen raar opkijken.
4. Ik heb tijd om lekker te sporten --> die pets op m'n kont zal steeds minder natrillen :))
5. Had ik al gezegd dat er op zondag geen rekeningen in de bus vallen?

Kortom: kon het maar elke dag zondag zijn.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 00:28

dat ze de zondag uberhaupt hebben uitgevonden ..
dat zouden ze echt moeten afschaffen.

op zondag is nix te doen. geen winkels open, nix
ik ben altijd blij als de zondag voorbij is

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 15:39

En ook ik ben heeel blij dat ik meestal werk op zondag en feestdagen en dan vooral de kerstdagen en andere dagen dat de normale mens vrij is. Waarom dat is geen idee? Wat betreft kerst, dat vind ik een vreselijk schijnheilig feest.. Met vrije dagen doordeweeks maak je mij veel blijer hoor, dan is het overal lekker rustig en doe ik van alles die ik op een vrij zondag niet zou doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 19:12

Ik vind alleen de maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag leuke dagen eigenlijk -O-

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 20:24

RoosxBill schreef:
Ik heb altijd al een hekel aan de zondag gehad. Toen ik nog geen eigen paardje had en niet veel te doen had moest ik ook mee wandelen met mijn ouders, vaak was ik ook misselijk en had hoofdpijn. En zondag is hier oersaai. Er is geen winkel open, zowat iedereen gaat alleen maar naar de kerk en mogen voor derest niet buiten komen. Een groot deel van waar ik woon zijn allemaal mensen van de zware kerk. Moeten ze zelf weten, maarja...

Haha inderdaad :')

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:14

Ik heb ook een schuwelijke hekel aan zondagen.
Het gaat me veel te langzaam voorbij en ik verveel me altijd stierlijk of ik nou iets doe of niet...

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:17

Ik vind zondag ook een stomme dag :o ..

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:20

Ik vind de zondag ook maar niks..
Idd omdat er weinig tot niets te beleven is. En omdat ik een vreselijke hekel heb aan het begin van de week, wat dus de volgende dag dan alweer begint.. spookt dan dus ook de hele dag door mn hoofd op de zondag :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:29

Ik had een hekel aan zondagen toen ik nog m'n vorige bijbaantje had..
Nu geniet ik van zondagen, dan doen vriendlief en ik meestal wat saampjes :+:
Of dan heb ik nog even de tijd om huiswerk enzo te maken, en alles voor te bereiden voor komende week!

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:30

De zondag.. de dag voordat iedere week mijn opdrachten af moeten zijn..

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-12 21:31

ik vind zondag een heerlijke dag, vooral om te werken want dan krijg ik 160 % uitbetaald :P

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:13

Zondag is toch heerlijk! Lekker relaxed en de dag erna mag ik weer werken! :)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:19

Ik vind de zondag heerlijk :j
Lekker alle tijd voor de aandacht aan de paardjes en lekker uren het bos in :D

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:22

wat raar, ik vind zondag heerlijk, maar ben wel actief bezig, zit standaard om 11 uur op t paard :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:23

Hoe kun je nou een hekel hebben aan een vrije dag? *confused* %)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:33

Heerlijk, zondag! :D De avond vind ik minder leuk, dan kijk ik weer op tegen de volgende dag.. ^)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 10:35

Rianne_ schreef:
Heerlijk, zondag! :D De avond vind ik minder leuk, dan kijk ik weer op tegen de volgende dag.. ^)

vrije dagen zijn niet voor iedereen leuke dagen..... en vrije dagen waarop je niets kan, voelt niet als "vrij" maar als "opgesloten"