Ik heb overal kleine vlekjes, die vallen niet heel erg op. Op mijn rug heb ik een hele grote pigmentvlek ik denk iets van 3 bij 4cm oid? (misschien ook wel 2 bij 3, ik zie hem niet zo vaak
) in die pigmentvlek zitten dan weer 3 kleine moedervlekjes, heel apart... maar ligt echt in de huid zeg maar, dus dat is niet zo erg. Vond t als kind overigens niet leuk dat hij er zat maar inmiddels kan me dat echt helemaal niets meer schelen, is gewoon onderdeel van mij. In mn nek (achterkant) zit wel een rare, die zeg maar op de huid ligt, geen last van, maar mocht die ooit gaan jeuken oid gaat die wel weg.
Maar ik snap best dat iemand een moedervlek weg zou willen laten halen - echter vind ik wel dat dit je eigen keus moet kunnen zijn. Vind de reactie van de dokter dan ook verstandig.
is oooit op de basisschool wel eens een opmerking over gemaakt door een jochie die het altijd leuk vond iedereen uit te schelden
(als ze toch bezig zijn)
Ik was niet al te groot en ik had absurd veel haar (had de vroedvrouw/dokter ook nog nooit gezien