Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Eva1993 schreef:Merk nu na 3 weken de bijwerkingen van MTX. Op de dag zelf hoofdpijn en de dag erna misselijkheid en hoofdpijn. Het is nog te doen en ik hoop ook dat het zo blijft (het liefst natuurlijk helemaal weg). Hoe zit dat met jullie, hadden jullie meteen bijwerkingen van MTX of kwam dat ook met de tijd?
Meys schreef:Eva1993 schreef:Merk nu na 3 weken de bijwerkingen van MTX. Op de dag zelf hoofdpijn en de dag erna misselijkheid en hoofdpijn. Het is nog te doen en ik hoop ook dat het zo blijft (het liefst natuurlijk helemaal weg). Hoe zit dat met jullie, hadden jullie meteen bijwerkingen van MTX of kwam dat ook met de tijd?
Ik had ook altijd last van de MTX. Ik weet niet hoeveel foliumzuur je gebruikt de dag nadat je de MTX hebt gebruikt?
Normaal is het 1 pilletje (5mg toch?) ik gebruik 2 pilletjes en dat werkt toch redelijk. Ben niet meer misselijk en heb geen hoofdpijn meer.

Th0mas schreef:Eva, fijn dat het goed gaat.
Ik ben gister in ziekenhuis geweest, gesprekken gehad, ik werd overal gepalpeerd en meten. Ze vinden mijn rug ook stijf, ze willen dat ook onderzoeken. Dus 6 buisjes bloed afgenomen, 2 potjes urine gevuld. Daarna foto's van mijn handen, voeten, bekken en longen gemaakt.
Over 2 weken weet ik meer