Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Saffier schreef:Ik wil ook heel graag kinderen, ben nu 26 jaar. Wij gaan over 4 maanden de pil de deur uit doen.
Zelf was ik er al wel eerder klaar voor maar vriendlief nog niet, die 4 maanden zijn gekozen met het oog op de bruiloft en mijn jurk. Ik weet dat het vaak lang kan duren voordat vrouwen zwanger worden (als ze al het geluk hebben zwanger te kunnen worden) maar we willen niet het risico lopen dat het eventueel wel snel raak is, en ik dan op ontploffen sta op de bruiloft (of minder op ontploffen maar wel met een buik waarmee ik mijn jurk niet meer pas).
Vroeger wel opgepast op het zoontje van een vriendin van mijn moeder, de opmerkingen die je krijgt als je als 16/17 jarige met een kinderwagen loopt.....
'.
Adin schreef:ik ben moeder van een zoon van 8 maanden. Ben gezegend met een zeer slechte slaper. heb nu al 8 maanden niet een fatsoenlijke nacht slaap gehad. Hij is harstikke lief en leuk maar dit is wel slopend. Daarnaast nog werk en paard dus mij kan je opvegen.
Ik ben 34 dus kon ook niet heel lang meer wachten.
Je kan niets meer doen omdat je altijd rekening moet houden met je kindje. Ik zou als ik jou was echt nog een paar jaar wachten
Ik ben wel dagen thuis gebleven om bij te slapen.
Heb ik verbannen uit mijn hoofd
Ik schat zo rond de 9 a 10 maanden dat hij echt doorsliep van 18:30 uur tot 05:30. Nog niet heel lang, maar lang genoeg om zelf te kunnen slapen. Wij gaan uiterlijk 21:30 uur op bed, omdat de wekker om 06:00 gaat, maar ook omdat zoonlief dan vaak wakker wordt.
evaac schreef:Ik zou stoppen met mn opleiding en mn hobby's ja.
Adin schreef:Dat is heel royaal, ben wel jaloers.
afgelopen nacht van 22.30 tot 0500 dus , en dat is al uitslapen voor mij. Andere nachten kan ik tig keer een speentje in doen of is er een andere reden om te huilen of gewoon wakker te zijn en op je buik te gaan liggen en gillen
, we wakker werden en ons afvroegen of we er wel uit zijn geweest die nacht? Zou ze het nog wel doen? Was een van ons dan misschien gaan slaapwandelen? Nee hoor, ze sliep door!
Eindelijk! Adin schreef:ik ben moeder van een zoon van 8 maanden. Ben gezegend met een zeer slechte slaper. heb nu al 8 maanden niet een fatsoenlijke nacht slaap gehad. Hij is harstikke lief en leuk maar dit is wel slopend. Daarnaast nog werk en paard dus mij kan je opvegen.
Ik ben 34 dus kon ook niet heel lang meer wachten.
Je kan niets meer doen omdat je altijd rekening moet houden met je kindje. Ik zou als ik jou was echt nog een paar jaar wachten

), dat ik in de loop van de volgend jaar zwanger moet worden
dat moeten we dan nog eerst maar es zien, ik wil zowiezo grotendeels gesettled zijn, vast contractje en over de helft van mn huidige opleiding haha (stiekem plannen dat mn scriptie tijdens een zwangerschapsverlof geschreven kan worden haha). nee het komt er nog wel van, maar ik moet vooral aan het idee wennen en mijn gedachten erop zetten. niet zoals een vriendin die paar weken terug ontdekte, dat ondanks de pil, ze zwanger is,
geef mij maar de tijd eerst om aan het idee te wennen.