Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
RoWi schreef:_Siri, je hebt echt precies dezelfde klachten als die ik altijd had. Vervelend, en vooral lastig omdat het je beperkt zegmaar.
Wel vreemd dat je meer last kreeg door de brace. Zo'n brace neemt het eigenlijk over van je lichaam en biedt steun,
waardoor je klachten dus ook minder zouden moeten worden. Heb je ooit fysiotherapie gehad?
_Siri schreef:Ik herken veel van de dingen die hier geschreven worden (al heb ik niet het hele topic gelezen).
Ik heb nu al bijna 3,5 jaar problemen met mijn rechterknie en voornamelijk met: traplopen, rennen, hurken, fietsen, op hakken lopen, lopen als het echt koud is en soms ook met paardrijden. Helaas hebben ze niets gevonden met röntgen en MRI-scan en hebben ze me met een sportbrace naar huis gestuurd waar ik meer last van kreeg. Daarnaast kreeg ik te horen: stop maar met paardrijden, dan is het zo over. (maar dat blijkt dus ook niet zo te zijn)
Komt voor mij neer op: er maar mee leren leven, maar ik hoop nog steeds dat er ooit een oplossing is. Dit is eigenlijk niets..
Shenavallie, succes met rust houden..
S_uus, dat klinkt niet helemaal goed..

zo moe van. 
_Siri schreef:Ik geef het topic even een schop, maar ik heb even een vraag.
Zijn er onder jullie ook die gewoon wel hardlopen ondanks knieproblemen?
Ik wil dat nl. echt weer gaan proberen (langzaam aan met spieroefeningen erbij) om te kijken hoe het gaat. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo goed durf.
Ze hebben ondertussen vastgesteld dat er weinig aan mijn knie te doen valt en ik belasting aan moet passen aan de pijn. Wel weer een kuur met pijnstilling en ontstekingsremmers. Die moet ik volgens haar ook nemen als ik een 'zware dag' heb qua belasting.
Rindin: het is gebleken dat het inderdaad het patello femoraal pijnsyndroom is..
rindin schreef:Dacht ik wel... Veel mensen in dit topic hebben het ook. Ik zou echt aanraden naar de fysio te gaan (en dat zeg ik niet omdat ik het zelf ook ben). De fysio weet hoe je met je klachten zo goed mogelijk om kunt gaan.

_Siri schreef:Ik geef het topic even een schop, maar ik heb even een vraag.
Zijn er onder jullie ook die gewoon wel hardlopen ondanks knieproblemen?
Ik wil dat nl. echt weer gaan proberen (langzaam aan met spieroefeningen erbij) om te kijken hoe het gaat. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo goed durf.
Ze hebben ondertussen vastgesteld dat er weinig aan mijn knie te doen valt en ik belasting aan moet passen aan de pijn. Wel weer een kuur met pijnstilling en ontstekingsremmers. Die moet ik volgens haar ook nemen als ik een 'zware dag' heb qua belasting.
Rindin: het is gebleken dat het inderdaad het patello femoraal pijnsyndroom is..