Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:55

Hier een foto van mijn extensions.. Ben zo blij ermee! <3 :D

Afbeelding

michelle___

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 01:08

Hier ook een stille meelezer. :=

Zit er al een tijd aan te denken om mijn krullenbos een stukje voller en langer te maken.
Iemand enig idee wat het beste zou kunnen zijn voor mijn haar?

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 09:18

Mooi hoor die extensions, zijn dit je clips in?

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 10:24

Jaa klopt! En hier heb ik maar 4 clips in.. :)

Ik moet nog oefenen met ze inzetten, maar vind ze zo ook al dik genoeg!

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 13:34

RoosG schreef:
VonDutch schreef:
die tape extensions, heeft iemand daar ervaring mee? ze zouden minder beschadigen als waxjes..
Maar dan heb je echt van die grote stukken in je haar lijkt me ook niet echt super??
En is dat met lijm of..

http://www.youtube.com/watch?v=pjE1pTJp9B0

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met een salon die deze manier gebruikte. Meiden die er werkten waren zelf heel erg enthousiast en durfden te beweren dat als ik eenmaal voor tape extensions was gegaan, ik niets anders zou willen. Heb per toeval een paar klanten gesproken, die exact het zelfde zeiden. Er zou veel minder schade aan je haar zijn en het zou mooier vallen dan losse extensions.

Mijn kapster heeft ze zelf in, en heeft ook laten zien hoe het er na een tijdje dragen uitziet, zij raadde mij af om deze te gebruiken!! Ik heb nu Flipin-hair extensions en die bevallen mij echt zó goed. Ik kan geen andere extensions in omdat mijn haarkwaliteit door de ziekte van Pfeiffer heel erg zwak is geworden.
ik zal zo eens kijken of ik een voor en na foto heb :P

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 18:54

Ladies, ik kom weer even binnen vallen. Ik zoek clip ins/ weave-mat/o.i.d. in een zeeeer lichte blonde kleur. Ik twijfel zelfs of de Ash Blond van Luxury for Princesses te donker voor me zal zijn.
Wie o wie weet op welke kleuren(nummers) ik kan zoeken? Ik wil wel graag een goede kwaliteit zoals Great Hair o.i.d......(bij ons in de buurt zit niet echt een kapper waar ik verschillende types/kleuren kan uitproberen, dus ik zoek het eerst even op internet)

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:00

Volgens mij als het de goeie kleur niet is, en je laat herm in verpakking kun je hem wisselen voor een nieuwe (hygiene) .. Je kunt altijd even emailen en vragen wat hun aanraden? en dan met goed daglicht een foto maken met je haar vanaf de achterkant dus al je haar op de rug.. :j

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 19:10

ja, had ik inderdaad al gelezen, maar als ik al de klanten-foto's bekijk in die kleur twijfel ik nogal, het ziet er op sommige foto's toch nog soort-van-geel uit.....

En het kan natuurlijk geen kwaad om even verder te kijken wat er nog is :D

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 15:53

Wat een prut bedrijf is luxury for princesses zeg! Ze zouden 10% terugstorten omdat ik zolang op mijn clip in extensions heb moeten wachten.. Nu ben ik ondertussen 21(!) dagen verder (uiteraard ook ergens in t midden een mailtje gestuurd of ze me vergeten waren, kreeg ik een mailtje terug dat het uiterlijk de volgende dag werd overgemaakt) en heb ik nogsteeds niets mogen ontvangen!

Ik heb dus een boos mailtje gestuurd dat ze t geld kunnen houden en dat ze een klant kwijt zijn. Hier bestel ik dus niks meer!

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 17:53

woeps, heb net de 120 gram light ash blonde daar besteld....(de mijne is wel al verstuurd gelukkig!)

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 18:12

Ja nouja, de extensions zelf vind ik wel erg mooi hoor! :) Kijk maar naar mijn foto bovenaan deze pagina.. Daar heb ik maar 4 van de 10 clips in.. (Heb wel de 180 gram)

Vind gewoon niet netjes dat ze iemand 21 dagen laten wachten op geld wat ze beloven terug te storten..

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 12:07

Is er hier ook iemand met krullen die extensions heeft laten zetten. Zo ja wat waren je bevindingen?

Ik heb krullend haar en heb het een tijd terug af laten knippen. Nu wil ik het weer lang laten groeien, maar de lengte is nu zo'n nietszeggende lengte. Hangt overal net tussenin. Dus wil ik extensions, zodat het langer is.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:14

Ik zou eerlijk gezegd nooit bij Luxury for Princess bestellen, vind ze ZO machtig duur.
Draag momenteel bijna 3,5 jaar extensions, allemaal van eBay af en nooit duurder dan 30 euro per set.
't Is puur een beetje handigheid, 2 70 gram sets kan je zo aan elkaar naaien.
Wat betreft hoe ik ze in heb 3-4-4-3-3-3 achter op m'n hoofd.
Zijkant heb ik 2x 1 en 2x2 in zitten.
Het klinkt enorm veel, maar het kan prima en ik heb ook een klein koppie ( 56 capmaat ) en 't valt gewoon heel mooi.
Ik heb 't pure geluk dat mijn haarkleur precies overeen komt met de #2 van eBay af.

Ankie_Boris, ebay even proberen op #613? :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:24

@courses, is dat echt haar wat jij besteld op Ebay? Ik vind het zo'n grote gok qua kleur......

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:25

Ik zit ook altijd op Ebay te kijken, maar ben altijd zo bang dat je toch nep/synthetisch haar ipv human hair.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:28

Gewoon 'clip in human hair extensions' als zoekterm gebruiken. Er staat wel duidelijk bij of het echt haar is de ja of de nee en gewoon op de Feedback van de verkoper letten.

Ik bestel inderdaad echt haar op eBay, zo'n 30 euro per set. Vind 't echt absurt hoeveel je in Nederland voor een set betaald.

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:04

Courses schreef:
Ik zou eerlijk gezegd nooit bij Luxury for Princess bestellen, vind ze ZO machtig duur.
Draag momenteel bijna 3,5 jaar extensions, allemaal van eBay af en nooit duurder dan 30 euro per set.
't Is puur een beetje handigheid, 2 70 gram sets kan je zo aan elkaar naaien.
Wat betreft hoe ik ze in heb 3-4-4-3-3-3 achter op m'n hoofd.
Zijkant heb ik 2x 1 en 2x2 in zitten.
Het klinkt enorm veel, maar het kan prima en ik heb ook een klein koppie ( 56 capmaat ) en 't valt gewoon heel mooi.
Ik heb 't pure geluk dat mijn haarkleur precies overeen komt met de #2 van eBay af.

Ankie_Boris, ebay even proberen op #613? :)

613 is veulste donker nog voor mij.

Heb mijn matjes binnen. Wow, wat een kwaliteit zeg! Ben echt enorm tevreden, geen spijt dus!! *\o/*

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:12

Is het niet veel werk die Clip ins?? Om het elke keer in en uit te doen bedoel ik dan??
Ik heb de Flip in, ik ben er heel tevreden mee maar... het is lastig dat je bijvoorbeeld bijna geen hoge staart ofzo in kan. Een lage staart/vlecht of los gaat wel...
Mijn haar is te "breekbaar" om "vaste" extensions te nemen volgens mn kapper.
Welke soorten extensions heb je nou allemaal?
* Met waxjes/tape/"naaien"
* Clip in
* invlechten
* Flip in

Zijn er nog meer soorten??

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 14:19

Microrings.

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 15:58

Hoe werken die Clip in Extensions. Laten jullie die gewoon in om te wassen of mag dat juist niet?
Kun je je haar ook nog vast doen als je ze in hebt?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 16:04

_Michelle__ schreef:
Hoe werken die Clip in Extensions. Laten jullie die gewoon in om te wassen of mag dat juist niet?
Kun je je haar ook nog vast doen als je ze in hebt?

Je kan ze wassen, moet je ze wel los wassen (dus niet in je haar) je kan er ook een staart mee maken, dan doe je 1 (of meerdere clips) op z'n kop in je nek zodat je daar ook meer haar hebt.

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 15:45

hallo,
ik meld me hier ook maar.
Ongeveer een jaar geleden heb ik mijn haar laten blonderen .. ( heel veel spijt van!)
Nu zie je natuurlijk heel erge uitgroei wat ik er echt niet uit vind zien aangezien in bij de beveiliging werk.
Ik wilde het graag bruin verfen omdat ik dat netter vond.
Nu is daarnet de kapster (thuis) geweest en die is naar mijn haar gaan kijken maar ze kon het niet bruin verfen door dat geblondeerde want dan zou het groen worden.
Ik moet nu wachten tot het blonden meer is uitgegroeit en dan kan ze het bruin er door doen.
Ze zij dat ze het moest knippen zodat het doode haar weg was en het sneller uit groeiden.
Ik had haar tot over mijn borsten ongeveer .. en nu is het tot mijn schouders.
Daarnet een flink potje lopen janken aangezien mijn haar gewoon heel belangrijk voor me is ..
Over 6 weken komt ze het weer knippen en dan zou ze, zei ze het misschien wel kunnen verfen.
Maar dit korten haar vind ik gewoon verschrikkelijk!
Daarom wil ik graag exstensions, echt puur voor verlenging want van mij zelf heb ik dik haar.
Wie Wat Hoe en Waar? kunnen jullie mij aanraden?
en moet ik dan eerst mijn eigen haar verfen en dan de extensions kopen + verfen en d'r in laten zetten?
Het liefst heb ik waxjes omdat dat het minste op valt.
en ik wil dan weer haar tot over mijn borsten.
Ik heb stijl haar

Heel verhaal ! :P
Alvast bedankt !

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:14

Ga naar een goede kapster. Geblondeerd haar kun je gewoon bruin verven, alleen moet je daarvoor bij een goede kapper zijn die precies weet hoe de pigmenten gemengd moeten worden.

Er moet namelijk zeer veel rood pigment in omdat het anders idd groen wordt. Maar weer niet teveel omdat het anders te rood wordt.

Van vaker knippen gaat het ook niet harder groeien helaas...

Succes

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:19

Dit is een goede kapster en ik weet dat ze gelijk heeft over dat groen omdat de kappers dat bij ons in het centrum dat ook zeggen, dat het dan echt gewoon groen word.
en als ik mijn haar laat knippen gaat het doode er af zo is het gezonder en groeit het wat harder ze heeft de helft van mijn uitgroei geknipt
over dat groen, dat is wel zo want de cosmo kappers en andere kappers zeggen dat ook tenzij je onder zo'n droog kap gaat zitten 2 uur lang maar dat is nog slechter voor je haar,
maar dat terzijde ;) ik vroeg wat over extensions ..

Kan je flipp in hair trouwens in een staart dragen?
een middel hogen staart

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 16:21

Ik heb blond haar ook laten verven naar bruin. Kreeg eerst een goedje in mijn haar dat er voor zorgde dat het roze werd en daarna het bruine er in.
Had alleen kans dat er een iets meer rode gloed overheen kwam, maar niet dat het groen werd.
Het kan dus wel gewoon :j