Ongesteld en zwemmen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

babet1991

Re: Ongesteld en zwemmen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:10

Haaaa G-E-N-I-A-A-L! , t begint inderdaad meer op seksuele voorlichting te lijken!

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:11

Aan TS, ik vond het ook verschrikkelijk eng en had eigenlijk helemaal geen zin om het te proberen maar net als jij moest het wel of ik kon niet gaan zwemmen.
En wat een hemel! Echt waar, ik gebruik nu alleen tampons, is veel minder irritant vind ik dan maandverband.
Wel op tijd vervangen natuurlijk. :)

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 20:22

Iedereen laat hier zijn ervaringen weten over opgewonden zijn _O-

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:46

Armaris schreef:
Het gaat hier niet over seksuele voorlichting hoor maar over tampons :')
Wat me wel verbaasd is dat veel mensen last hebben van hun touwtje, ik ga zelfs in de naakte sauna met een tampon. Ben ik nu zo groot geschapen of hebben jullie een langer touwtje? :=

Ów crisis dat meen je?!
Ik denk niet dat het aan het touwtje ligt.... :')

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:02

TLNLSDB schreef:
Armaris schreef:
Het gaat hier niet over seksuele voorlichting hoor maar over tampons :')
Wat me wel verbaasd is dat veel mensen last hebben van hun touwtje, ik ga zelfs in de naakte sauna met een tampon. Ben ik nu zo groot geschapen of hebben jullie een langer touwtje? :=

Ów crisis dat meen je?!
Ik denk niet dat het aan het touwtje ligt.... :')

:') :') _/-\o_

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:06

Volgens mij nog niet gezegd hier... Maar als je gaat zwemmen oid, dan sluit down there alles zich automatisch af. Alles wat 'in de pijpleiding zit' moet je er even uit/af spoelen en met zwemmen nergens last van. Zo gauw je weer uit het water komt wel, dus dan zou je even wat in moeten doen. ;).

Edit:
www.menstruatie.net:
Klopt het dat je tijdens het zwemmen niet menstrueert?
Zwemmen tijdens de maandstonden, menig scholier heeft het als (welgemeend) excuus gebruikt om de sportlessen over te slaan. Nochtans is gebleken dat de menstruatie van in het zwembad vanzelf lijkt te stoppen.
Waarschijnlijk voorkomt de koudeprikkel van het zwemwater het bloedverlies. De schede zou daardoor gesloten worden gehouden, zodat er geen menstruatievocht naar buiten kan komen.
Als je weer uit het water komt, begint de bloeding opnieuw. Daarom enkele tips:
** Let goed op vóór en na het zwemmen: er kan dan wel wat bloedverlies optreden. Een tweede badpak of een reserve maandverband is in dat geval geen overbodige luxe.
** Als je tampons gebruikt, vervang deze dan altijd meteen na het zwemmen om eventuele infecties te voorkomen.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:15

Was wel al gezegd. Maar goed om nog een keer te lezen natuurlijk.

Tja, ik zou er niet op gokken dat ik niet vloei. Zul je net zien :=

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:16

Haha oke bij mij kan het altijd prima. Maar zwem niet zo heel vaak dus net die ene keer kan ik wel keer doorslikken ;) voorkomt toch geren naar de wc enzo :+

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:17

Ben ondertussen ook wel benieuwd hoe het TS is vergaan :D

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 13:28

suuzepuus schreef:
Tja... sorry hoor.... maar bij een normale vrouw past er echt wel een tampon in.... En mocht het niet passen wordt het tijd om naar de dokter te gaan...

Ik ben er ook niet echt op gebouwd hoor... Ik gebruik ze wel (maar stel eerst mijn mensturatie uit zodat ik niet zovaak ben). Mijn onderrug is namelijk aardig lang en (waarschijnlijk) daardoor krijg ik ze er niet fatsoenlijk in... krijg ze niet diep genoeg en dan blijf je hem voelen...