Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dat gebroken been deed veel meer pijn, maar in mijn beleving was het insteken van de naald van het infuus vele malen pijnlijker
. Sindsdien ben ik nog banger voor prikken
. Als ik ziek ben ga ik ook nooit naar de huisarts, uit angst dat ik bloed moet laten prikken, de angst zit echt hoog. esiebessie schreef:Ik had bij die baarmoederhalskankerprik iemand die eerst keihard in m'n arm kneep voordat ze die naald erin zette.. Nee, dán kan ik m'n arm lekker ontspannen.
gaat zo lastig als iemand zo aan mijn arm zit en zegt dat ik op commando moet ontspannen

dan kan ik me in mijn eigen wereld een beetje afsluiten (ookal duurt het niet zo lang) is dat gek?
2e keer deed bij mij wel een beetje pijn, maar dat kwam omdat de vloeistof nog te koud was en de 3e keer was er weer niets aan de hand.
Het vervelende is dat ik medicijnen slik waardoor ik heel regelmatig bloed moet laten prikken, maar het is elke keer weer een drama.
Ze hebben ook al meerdere malen mis geprikt en daar wordt het natuurlijk niet beter van (zit dan ook luid vloekend daar binnen en wil gelijk iemand anders (wat je ook krijgt)).

ik studeer maatschappelijk werk en ik moet de prikken omdat ik stage ga lopen in de verslavingszorg
Corelli schreef:dat staat al 2 keer in het topic, maar vooruit nog één keer danik studeer maatschappelijk werk en ik moet de prikken omdat ik stage ga lopen in de verslavingszorg
edit: het was al gequote zie ik
hepatitis B kan worden overgedragen via bloedcontact ( dus ook als ik me bijv prik aan een drugsnaald) als doktersassistente zul je deze inentingen dus zeker moeten halen

ze hadden in de verkeerde ader geprikt waardoor die dus nog steeds dik/hard is.... 
Talisa schreef:Oh jeetje ik kan me niet voorstellen dat mensen er zoo bang voor zijn!
Ben zelf vaak genoeg geprikt maar vond het nooit erg.. Ja leuk is anders maar ik vind het altijd wel leuk om te zien juist.. Misschien is dat mijn medische interesse ook haha (studeer geneeskunde dus moet daar wel tegen kunnen)Heb laatst ook een vriendin geprikt om te oefenen, het is echt een piece of cake! Wel gek om die naald bij iemand in te steken!