Hoe krijg je zo'n mooi strak gezicht?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:35

Nouja ik las hier eerst ergens dat water drinken niet persée hoeft maar 'vloeistoffen'...... als we dat heel breed nemen kunnen we natuurlijk zelfs olie gaan drinken, maar lijkt me niet zo'n strak plan. Maar die uitspraak is sowieso 'onzin' fris, fruit en limonade drankjes kun je beter meteen de ton in smijten.... óntzettend veel suikers. Nu is natuurlijk versgeperste sinaanaasappelsap wél goed.... maar drubbeldrank etc. etc..... vol met suiker!!!!!.... water is écht het beste.

En roken is natuurlijk een nachtmerrie voor je huid. En créme kan je vanaf iedere leeftijd gaan gebruiken. Ik heb vele verschillende crémes gebruikt omdat ik een hele droge huid had, maar tal van crémes loste dat nog niet op. Uiteindelijk ben ik niveau gaan gebruiken en dat is tot nu toe de enige waardoor m'n huid niet strak en droog aanvoelt. Echter is iedere huid anders en wordt over 't algemeen aangeraden om crémes zonder parfum ed. te gebruiken, zoals die van Neutral voor baby's. Daarnaast vind ik zelf de palmer's cocoa butter wel goed, stinkt alleen wel ontzettend....

en verder je huid helemaal volsmeren met allemaal poeders enzo, ook niet goed, gaan je poriën van verstoppen en dan krijg je dus weer puistjes

Tessa_1

Re: Hoe krijg je zo'n mooi strak gezicht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 00:40

:)* Je hebt ook van die zwitsal crème voor babies, die werkt goed en is parfumvrij :)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:23

Grappig dat veel mensen verbaast zijn dat de TS met haar jonge leeftijd zich hier mee bezig houdt.

Niet heel verwondelijk aangezien is aangetoond door onderzoek dat meisjes van (ik dacht) 8 jaar al een beeld hebben van een "perfect" lichaam.
(Kohnstamm, 2009)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:15

vuurneon schreef:
Ik heb altijd een klein blikje vaseline mee :) ideaal onder de schrale neus bij verkoudheid! Geen irritatie en dat beschermt tenminste echt goed. Niet voor het hele gezicht haha bij normale huid, dan sluit je boel af. Tenzij je de elfstedentocht gaat schaatsen :')

En ik smeer het op de (ja dit klinkt heel stom :')) bovenkant van m'n oren als ik ga hardlopen/hockeyen in de kou. Dan gaan m'n oren tenminste niet kapot van de kou.. _/-\o_

Verder ja, gezond leven, meer kan je niet doen. Hoop voor je dat je over een paar jaar niet zo'n huid hebt als mij, want wat je ook doet, mijn huid is nooit mooi egaal :')

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:38

Rebeccaa schreef:
En ik smeer het op de (ja dit klinkt heel stom :')) bovenkant van m'n oren als ik ga hardlopen/hockeyen in de kou. Dan gaan m'n oren tenminste niet kapot van de kou.. _/-\o_

Oeh dat is een goede tip voor dagen wanneer er zo'n koude gure wind waait.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 17:30

Laat ik jullie maar even geruststellen haha: Ik rook zeker niet, heb nog geen druppel alcohol aangeraakt en heb geen droge huid. Vraag me gewoon eens af hoe je je huid mooi houdt......
En trouwens, Vjestagirl: Ik doe mascara op, maar ik ken ook kinderen van 8 (!) die dat al op hebben. Bijna iedereen die ik zie van mijn leeftijd heeft mascara dus is het heus niet zo raar.
Trouwens, dinsdag word ik 12, dus dan mogen jullie geen 11 meer zeggen haha!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:08

het is niet omdat 'iedereen van jouw leeftijd' mascara opheeft, dat het normaal is.
Ik ben nu 14 en een half, en heb nog nooit 1 potje mascara, poeder, oid aangeraakt.

Ik ken iemand die gebruikte redelijk wat make-up, en haar gezicht zag er echt wel ongezond uit. Ze is er mee gestopt, is beginnen met veel water drinken, en echt, haar huid werd zoveel beter!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:25

_Apple_ schreef:
Laat ik jullie maar even geruststellen haha: Ik rook zeker niet, heb nog geen druppel alcohol aangeraakt en heb geen droge huid. Vraag me gewoon eens af hoe je je huid mooi houdt......
En trouwens, Vjestagirl: Ik doe mascara op, maar ik ken ook kinderen van 8 (!) die dat al op hebben. Bijna iedereen die ik zie van mijn leeftijd heeft mascara dus is het heus niet zo raar.
Trouwens, dinsdag word ik 12, dus dan mogen jullie geen 11 meer zeggen haha!

Ik vind het wel raar. Dat kinderen van 8 het doen vind ik nog veel raarder, en ik vind het nog veel veel raarder dat ouders dat blijkbaar goed vinden.

Maar dat is mijn mening, als jij er blij mee bent moet je het vooral doen, maar ik vind het raar.

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 19:45

Ik bedoel er mee: Ik vind het mooi en ik haal het er altijd zorgvuldig af. Ik heb nooit last van het gebied rond mijn ogen, maar ik gebruik ook niet zo veel. Het is niet zo dat ik een half uur voor de spiegel zit om mijn make-up te doen, s' ochtends een beetje mascara.
Ik vind het ook raar en ben het wel met je eens, maar dat is ieders eigen keuze.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 19:46

Een huge megapot foundation voor je op tafel zetten en zo HOP je hoofd erin. :j

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 20:15

upendo schreef:
Een huge megapot foundation voor je op tafel zetten en zo HOP je hoofd erin. :j

Haha! En je haar meenemen zeker? *D

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:18

Een dikke laag foundation ziet er toch juist aangekoekt en droog uit? :+

Het is wel jong ja.. maar eigen keus :) (ik begon op mn 14e met mascara. Heb overigens ook witblonde wimpers die je nauwelijks ziet zonder mascara)
Maar inderdaad:
- Water drinken
- Zonnebrandcreme smeren als je in de zon gaat :) (en daarna aftersun kan ook heel lekker zijn voor je huid)

Alvast gefeliciteerd trouwens! *\o/*

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 21:12

Ik gebruik voor m'n gezicht Eubos zeep van bij de apotheek, die vind ik ook erg goed om je huid zuiver te houden!

Maar zo'n "modellengezicht" kan je nooit uit jezelf hebben, dat is echt photoshop...