Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eline10 schreef:Dit wil ik al heel lang maken, maar heb er nooit geduld voor:(
Ik vindt het er zo leuk uitzien!
http://www.google.nl/imgres?q=nail+art+ ... 9,r:11,s:0
Nu is de actie van de kruidvat afgelopen (toch?), en dan heb je nu bij de trekpleister
de 2e van catrice voor de helft van de prijs
Dewii schreef:Ik denk dat het ook meevalt. Je nagels lakken elk in een andere kleur, witte tips maken en met een tandenstoker/kwastje/dottingtool die streepjes trekken. Wel supergaaf! Helaas zijn mijn nagels erg kort en dan is 't neit zo mooi..
eline10 schreef:Hebben jullie dat ook, dat als je je nagels hebt gelakt dan zitten er meestal wel randjes naast,
van wat je niet op je nagel hebt gelakt maar op je huid.
Bij mij gaan die er altijd vanzelf af, hoef je helemaal geen remover voor te gebruiken, best handig eigenlijk!
ilovetessa schreef:edit: notd (nouja eigelijk voor morgen alvast) essence irreplaceable met gouden glitter op de tips
Annetje schreef:ilovetessa schreef:edit: notd (nouja eigelijk voor morgen alvast) essence irreplaceable met gouden glitter op de tips
Kun je daar een swatch van maken voor me? Ik heb het idee dat de mijne niet helemaal goed is. Hij is echt mega vloeibaar en loopt daardoor meteen mijn nagelriemen in. Hierdoor is het bij mij echt een lelijke lak. Ik heb hem op 1 teen geprobeerd (mijn tenen zijn altijd de pineut om te testen) maar het werd echt niet mooi. Ik ben benieuwd hoe het er bij anderen uitziet.
Swatches van het internet ken ik natuurlijk wel.