xsenny schreef:nou soorry hoor ben het niet met je eens
mij heeft me arts laten lopen met me rug op 2 plaatsen gebroken .
en zij er is echt niets !!!!!
ik had verdomme verlamd kunnen zijn .
me kind heeft hij 7 maanden lang met een verkeerde nekwervel laten lopen
waardoor ze 7 maanden lang huilde dag en nacht
maar nee was heel normaal volgens hem dat een kind 24 uur per dag huilde
vervolgens met een hart afweiking niet willen luisteren was ook goed tot me consultatie bureau boos met me mee ging dat ik door verwezen moest worden .
en zo kan ik nog wel even door gaan ,
ik was na die eerste geval al rennend na een andere huisarts gegaan.
heeft hij niks gedaan die 7 maanden? nooit doorgestuurd na iemand of iets?
je kan toch een second opinion vragen bij een andere huisarts hoop ik?
rare huisarts.. iemand komt de 2e keer terug kun je toch een foto laten maken..van rug
(ik heb ook genoeg ervaringen binnen familie.. mensen die na huis gestuurd worden met kom maar terug als het erger word.. en dan bij de uitgang alsnog in elkaar zakken.. en meteen geopereerd moeten worden)
,maar nee ik moest perse die dag van hem.
Als je in een willekeurigen winkel gaat werken, maak je wsl ook rare dingen mee.
Ow ja en ook over de assistentes aldaar. Ze hebben ook al jaren ervaring. Zeker een jaar of 20 en ze hebben me nooit lang laten wachten.
Ze nemen me voor alles serieus. Zelfs wratten en ander geneuzel.
Zulke dingen hoor je als HA gewoon niet te zeggen. Volgens mij belooft elke Ha immers, dat ze er alles aan zullen doen om levens te redden en dan ga je niet op je luie reet zitten kijken als er dan wat gebeurt. Ik vond het dus ook echt niet grappig. Hij bedoelde dit namelijk echt serieus zo.
Maar ik heb er ook 1 gehad die niks achter mijn verkoudheidsklachten zocht en ik stelde mij volgens haar aan. Ik was een jaar of 3 chronisch verkouden. Maar we hebben ook een keer meegemaakt dat mijn moeder met een fikse voedselvergiftiging is opgenomen in het ziekenhuis. En de dokter maar volhouden dat het een griep was.