@Lusitano : het klopt dat je als jong persoon meer kunt hebben dan een ouder persoon. Hangt verder erg af van t stadium en dat weet ik helaas nog niet. Ik ga er gewoon voor!!!
@ Barbabientje : Jeetje joh!! Op zo'n leeftijd is dat inderdaad logischer.. Ze hebben mij verteld dat in Rotterdam en in Amsterdam de beste artsen zitten van het land op dit gebied. Aangezien Adam iets dichterbij is zal ik daar onder behandeling blijven. Dank voor de goede tip!!!
@eempiej : ik ben altijd zo iemand van: ik ben niet ziek genoeg.. ik ga werken, paardrijden etc etc. Verder ben ik wel echt een vechter ja. Hopen dat het helpt!
@Caira : dank je wel.. en ik hoop inderdaad dat ik langs deze weg wat hulp v mn paard kan vinden ja. 1 lieve meid is alles wat ik nodig heb.. gelukkig heb ik nu voorlopig regelmatig lieve vriendinnen die het e.e.a. doen, maar dat kan ik niet blijven vragen uiteraard..
@Bellatrix : heb helaas geen ouders (moeder overleden en vader en broer sindsdien geen contact mee.. lang verhaal). Wel lieve vriendinnen en een tante, maar die woont ook redelijk ver weg.
@ Sunshine80 : je bent een goede sunshine hihi