HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:18

Jeetje zeg, denk je dat je voor iets relatief onschuldigs naar de dokter gaat en dan krijg je zulk verschrikkelijk nieuws te horen.
Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd. Het gaat je vast lukken om deze rotziekte te overwinnen!

Manieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:19

Jeetje meis... Wat een onverwacht, en vooral ongewild nieuws... Verschrikkelijk. Meer woorden heb ik er niet voor. Maar ik wil je wel heel veel sterkte en moed wensen voor de komende moeilijke tijd. Fijn dat je goeie mensen om je heen hebt die je steunen, en hun vertrouwen in je artsten uitspreken... dat zal je vast goed doen.

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:21

Ongelofelijk veel sterkte..

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:22

Jeetje was heftig zeg.. Ik wens je heel veel moed en sterkte toe de komende tijd! :(:)

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:25

@Lusitano : het klopt dat je als jong persoon meer kunt hebben dan een ouder persoon. Hangt verder erg af van t stadium en dat weet ik helaas nog niet. Ik ga er gewoon voor!!!
@ Barbabientje : Jeetje joh!! Op zo'n leeftijd is dat inderdaad logischer.. Ze hebben mij verteld dat in Rotterdam en in Amsterdam de beste artsen zitten van het land op dit gebied. Aangezien Adam iets dichterbij is zal ik daar onder behandeling blijven. Dank voor de goede tip!!!
@eempiej : ik ben altijd zo iemand van: ik ben niet ziek genoeg.. ik ga werken, paardrijden etc etc. Verder ben ik wel echt een vechter ja. Hopen dat het helpt!
@Caira : dank je wel.. en ik hoop inderdaad dat ik langs deze weg wat hulp v mn paard kan vinden ja. 1 lieve meid is alles wat ik nodig heb.. gelukkig heb ik nu voorlopig regelmatig lieve vriendinnen die het e.e.a. doen, maar dat kan ik niet blijven vragen uiteraard..
@Bellatrix : heb helaas geen ouders (moeder overleden en vader en broer sindsdien geen contact mee.. lang verhaal). Wel lieve vriendinnen en een tante, maar die woont ook redelijk ver weg.
@ Sunshine80 : je bent een goede sunshine hihi :-)

Pentax

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:27

Valt me op dat de onderzoeken zo langzaam gaan. :(
Heel heel veel sterkte...

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:29

Ik kreeg het ook op mijn 31e.(wel een ander soort)Daar hou je geen rekening mee.
Ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd,en laat hoop je drijfveer zijn. :(:)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:29

Dit verwacht je niet als je zo jong bent.. Verschrikkelijk..

Ik vind dat je het enorm goed aanpakt allemaal!
Positiviteit, wilskracht, plezier en fijne mensen om je heen is volgens mij nog altijd het beste medicijn! Ik wens je dit dan ook in overvloed toe!
Zet hem op! Hoe moeilijk en zwaar het soms kan zijn. Huil als het moet als een waterval, straal als een lente zon tijdens mooie momenten en vecht als een leeuw ~~}>

Ik hoop dat je heel veel positieve energie en steun kan vinden in dit topic.
Ik heb bewondering voor je.

Sterkte!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:30

jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Mijn baas heeft 6 jaar terug ook de diagnose slokdarmkanker gekregen. 32 was hij toen. Overigens gaat het nu heel goed met hem hoor! Vaak hoor je alleen de slechte gevallen, maar er zijn ook heel veel mensen die genezen. Houd je daar gewoon aan vast! Ik wens je kracht en sterkte de komende tijd!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:30

Er zijn geen woorden te bedenken die alles kunnen omschrijven wat ik je op dit moment toewens. In ieder geval heel veel sterkte, wijsheid en liefde gewenst.

Ik woon in de Zaanstreek, als je hulp nodig hebt, dan moet je maar een pb sturen :(:)

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:32

Lieve TS, wat een verschrikkelijk bericht krijg je dan totaal onverwacht!
Enige wat ik vanachter mijn pc kan doen is je heel veel sterkte en kracht toewensen voor het traject dat je nu in gaat... Ik hoop dat je steun kunt vinden in dit topic.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:35

Heel veel sterkte, je hebt ongeveer mijn leeftijd heftig om dan al geconfronteerd te worden met deze diagnose. Ik hoop dat je veel steun hebt aan de mensen om je heen en aan dit topic.
Als je het even niet ziet zitten lees dan dit topic, bel een vriend of luister een mooi lied.
Als het donker lijkt om je heen zoek de zon,
de zon zit in de kleine dingen, een vriendelijk woord of gebaar
De zon zit in je hart en in je vechtlust.
als je de zon kunt blijven zien, blijft het dragelijk. Ik wens je heel veel sterkte en positiviteit toe om de strijd aan te kunnen gaan en te kunnen winnen.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:35

jeetje zeg, wat een heftig bericht.
Ik krijg er kippevel van.

Heel veel sterkte, wat moet je meer zeggen? pff :\

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:36

@Pentax : in het begin wel ja, maar eigenlijk gaat het best wel snel daarna. Ze bedenken pas wat de volgende stap is, zodra ze meer weten. Werd do gebeld dat ik vrijdag onderzoek had. Die uitslagen daarvan waren pas ma namiddag/di ochtend bekend en ik zat er gisteren dus. Pas afgelopen vrijdag was bekend hoe mis het was. Dat had niemand bedacht.. de artsen waren in shock. Meteen is met spoed volgende onderzoek aangevraagd en heb ik morgen. De 1e mogelijkheid v overleg v hele team is (iedere woe) volgende week. Voor die tijd zal dus ook CT scan plaatsvinden.
Pas sinds gisteren avond kan ik iets meer eten. Ik ben dus letterlijk zo verzwakt even, dat een klein onderzoek mij al sloopt. Ik moet dus sowieso beter gaan eten en aansterken voordat ik chemo's en/of bestaling aan kan.
@traber: jeetje.. wat jong!!!!! Ik ben ietsje ouder dan dat maar inderdaad niet veel.
@ barbara28: wauw.. echt?? 6 jaar later?? Dan is hij ook een zeldzaam geval ivm zn leeftijd...
Waar is hij behandeld?? Dit doet mij goed! Als hij 'beter' kan worden kan ik het ook!! Joehoeeee!!! (is hij wel genezen verklaard eigenlijk??)
@Evelli: denk dat dat net iets te ver is.. maar super bedankt! Zoek vooral constante hulp dus bijv 1 of 2 vaste dagen (zondag, maandag of dinsdag)

@MissToseland: Wat een leuke avatar. Steekt jouw haf altijd zn hoofd zo ver in de waterton om vis te gaan vangen?? :')

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:39

Ja, dat is stiekem zijn specialiteit :D
blij dat mijn maflinger je wat vreugde brengt, haha!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:40

Dit zijn altijd nare berichten zo. Hopelijk komt er verder niet nog meer naar nieuws uit. Wel zenuwslopend dat je nu nog een week moet wachten op verder onderzoek. Zeker bij zo n agressieve kanker. Ik hoop dat je voldoende steun hebt in je naaste omgeving voor de denk ik wel zware tijd die je tegemoed gaat. Fijn dat je je in ieder geval geen zorgen hoeft te maken over je paard.

En oud collega van me heeft deze kanker gekregen op idd latere leeftijd, ook hij had nooit gerookt en dronk zelden. Hij heeft een zware tijd gehad met bestralen, chemo operatie en zo. Maar hij is er helemaal van genezen uiteindelijk terwijl het bij hem ook vrij laat was ontdekt. Ik hoop zo dat jij ook bij die groep gaat horen.

Ik wens je heel erg veel moed en sterkte toe.

walithe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:44

jeetje meid heel veel sterkte!!!

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:45

Ik wil je heel veel sterkte wensen en de kracht om dit zeker te overwinnen!!!!!
Sterkte meis.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:48

@MissToseland : hihi, moest inderdaad lachen om jouw maffe hafje :P.
@karuna : Echt waar?? Wauw!!! Ik ben veel jonger.. dus doet mij ECHT goed dit te horen! Na een rot-nacht en rot-ochtend is warempel mijn humeur weer wat beter. Vanmorgen had ik even zin om alles kort en klein te slaan. Gelukkig ligt dat niet in mijn aard en is mijn huis nog heel :')

Limonade

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:49

Wat verschrikkelijk! Mijn ergste nachtmerrie.
Ik hoop, duim, voor jou dat het allemaal goed te behandelen is, en dat je hier sterker dan ooit uit mag komen.
Sterkte, succes, beterschap en heel veel kracht toegewenst.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:50

Wat ongelooflijk oneerlijk! Deze ziekte komt meestal voor op latere leeftijd bij stevige drinkers en rokers... En dan bij jou, je bent jong en sportief en een doorzetter als ik je openingspost lees. Maar omdat je jong bent en een doorzetter denk ik dat je met hulp van je vriendinnen een keihard gevecht gaat leveren en je er sterker dan ooit bovenop komt!

Ontzettend veel sterkte en liefs toegewenst, houd je taai en een pluim voor je vriendinnen die je steunen!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-12 12:54

Go go go!! Beat the nasty thing!

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:55

oh meid wat vreselijk voor je .
wat een nachtmerrie .
heel veel sterkte de komende tijd. :(:)

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:55

Verschrikkelijk om dat te horen te krijgen, vooral die onzekerheid wat je hebt lijkt me
erg moeilijk, wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd :(:) .

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 12:57

Jeetje mina! Wat onwerkelijk... Ik denk dat je dat de eerste dagen zelf ook wel zult ervaren, vooral onwerkelijkheid. Ook apart dat je er zo plots zoveel last van krijgt, raar dat het zo gaat.

Ik hoop dat je snel een helpende hand vindt voor je paard en dat er meer dingen uit handen genomen kunnen worden. Hoeveel weeg je nu nog eigenlijk? Kan me voorstellen dat je de kracht niet op kan brengen als je ineens zoveel afvalt. Kun je eea wat je aan voeding mist niet aanvullen met supplementen (vitamenen) oid?

Heel veel sterkte, ik hoop dat dit topic je helpt kracht te vinden. Zo te horen kun je in ieder geval al vrij veel steun uit je omgeving verwachten!