studiemiep schreef:*knip*
Zo en nu topic sluiten, TS heeft genoeg aandacht gehad, ieder mens die zoveel pijn heeft laat het even grondig onderzoeken (ik zie mensen voor veel en veel minder op spoed langskomen

ik heb ze liever te snel dan te laat.....)

rommulus schreef:*knip*
Moet je iemand een pb sturen om serieus genomen te worden ???
(Anders word het wel een heel lang bericht)
Ts,je opent een topic en wat is het wat voor antwoord je toen wou?? Je maakte je zorgen om je been,zelfs dik gedrukt er neer gezet en tig mensen die bezorgd zijn,die je goed advies geven en goh allemaal toch wel redelijk hetzelfde en jij eigenwijs persoon doet het af alsof iemand over poep-in-je-haar-smeren praat. En dan nog zo'm kwetsend bericht plaatsen,want ik vind dat kwetsend tegenover al die mensen die het goed met je voor hebben.
Jantine_ schreef:Ik ben benieuwd wie van jullie daadwerkelijk ervaring hebben qua werk of qua een geval als dit.
Heb iniedergeval fijne berichtjes gekregen in m'n pb box waar ik WEL wat aan heb, want daarvoor opende ik dit topic.
Reacties als bovenstaande heb ik dus helemaal niks aan .
En joh er blijken een heleboel mensen met medische achtergrond hier te zitten,Wauw goed en duidelijk advies en ook nog gratis ook nog in deze dure tijden.
Goed dat je uiteindelijk die koppigheid iets opzij hebt gezet en dat iemand zo bezorgd is die je wilt wakker bellen en dat je dat toestaat.
Je hebt de reactie's niet uit de wind geslagen maar uit je eerste antwoorden is dat niet te merken....