Iets in mijn drankje gedaan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:47

Ook mijn gedachte inderdaad, GHB, wordt vaak gebruikt om meiden naar bed te krijgen of ze zelfs helemaal een soort van te verlammen (dat ze niet meer in staat zijn tegen te stribbelen en het zich zelfs niet meer herinneren). Wel meer mensen gaan er volkomen van door het lint en krijgen blackouts. Echt smerig spul dat. Klote dat dat nou weer moet gebeuren zo...

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 23:55

Joyce_ schreef:
Lynn_x schreef:
Ik denk het niet, weetje hoe duur die troep is? :P

Valt reuze mee.. Je kan beter iemand een pil geven dan een vodka-cola hoor.. :D (Qua prijs, natuurlijk)

Ja dat wel, maar om het maarzo bij iedereen in het glas te gooien in de hoop dat ze het niet merken, word het wel een duur avondje, wil je goeie hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 00:04

Als je vet dronken ben, ga je rare dingen doen, alle remmingen vallen weg en dan heb je ook een gat in je geheugen..dat is het rare wat drank doet...maakt meer kapot dan je lief is..

Vind ook best wel dat je niet zuinig bent geweest met drank, is wel sterke drank wat je hebt gebruikt met nog eens red bull erbij, dan komt alles nog harder aan...vergeet niet dat je lever de alcohol moet afbreken en als je sneller drinkt dat je lever het kan afbreken, bouw je een alcoholspiegel op die ook nog eens behoorlijk gevaarlijk kan zijn.....

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 11:20

eempje41 schreef:
Nee dat bedoel ik niet ik wist niet dat ghb ook date rape drug heet?
Rohypnol wel in ieder geval

Ah vandaar de verwarring denk ik, ze haalde Rohypnol dus expres aan omdat hier steeds GHB werd genoemd en in die film rohypnol werd gebruikt, beide worden ze onder de noemer 'date rape drug' geschaard en er zijn er nog wel meer :j is gewoon een soort verzamelnaam dus :)