wendyP schreef:ik heb hem vorig jaar wel gehaald, vind het wel het proberen waard. Als het werkt maken die drie prikjes me niet uit.
En wat doe je als blijkt dat je uiteindelijk onvruchtbaar bent geworden? niet aanvallend bedoeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
passieAppel schreef:wendyP schreef:ik heb hem vorig jaar wel gehaald, vind het wel het proberen waard. Als het werkt maken die drie prikjes me niet uit.
En wat doe je als blijkt dat je uiteindelijk onvruchtbaar bent geworden? niet aanvallend bedoeld.

) en nergens last van tot nu toe.
Blue_Eyes schreef:Froukje1993 schreef:Nee, maar dan ben je het er toch mee eens dat de wetenschap in 50 jaar een stuk verbeterd is??
Waarom leven mensen met Hiv anders nu een stuk langer zonder ziek te zijn, en kunnen mensen met kanker nu wel ''geholpen'' worden, wat soms zelfs lijd tot een schoon lijf.
Dat konden ze in 1946, toen ze de DES ontwikkeld hebben echt niet
Oh, de wetenschap is absoluut vooruit gegaan sinds 1946. Maar dat wil niet zeggen dat het nu perfect is en dat ze alles weten. Ik zeg ook niet per se dat mijn dochters hem niet krijgen - maar wel dat ik eerst weleens wat meer onderzoeksresultaten wil zien, want die zijn er nu bar weinig.
passieAppel schreef:Rebeccaa schreef:Ik heb hem wel genomen. Als ik namelijk baarmoederhalskanker zou krijgen zou ik het mezelf nooit vergeven als ik de prikken niet had. Ik zei eerst ik neem ze niet, uiteindelijk wel gedaan, ook al ben ik echt panisch voor naalden. En ik leef nog steeds, nergens last van..
En wanneer heb je de prik gehad?
(kan niet tegen prikjes).

Froukje1993 schreef:Froukje1993 schreef:Ts, mag ik vragen wat je doel van dit topic eigenlijk is? Gewoon nieuwschierigheid.
Mag ik hier nog antwoord op?Want volgens mij ben je toch niet van plan om hem alsnog te halen.
Love_4ever schreef:Ik heb het niet gedaan... Vond het niet nodig, ik ben van mening je hebt het of niet..
Klinkt misschien wat hard en onbegripvol, maar zulke dingen kun je niet met een prik bestrijden..
Waarom wel baarmoederhalskanker en geen longkanker en andere soorten kanker?
_horselovee_ schreef:ik heb m niet gehad, want er zit in mijn familie niet echt veel kanker, toen ik m zou krijgen was het 3 jaar geleden (was de eerste x dat ze het dan zouden doen), en ik zou zijn flauwgevallen(kan niet tegen prikjes).
het ligt er dus heel erg aan; zit er veel kanker in de familie? zou ik het wel doen. 3 jaar geleden hadden die mensen nog neit eens kinderen gekregen, dus was er nog enit zekerheid. dus toen dacht je nog heel erg aan van; stel je nou voor dat je kinderen dan helemaal misvoormd geboren worden enz.
het onderzoek is nu volgens mij wel helemaal afgerond, dus denk dat het nu wel kan