Annutjuuh: Kerstboom op je nagels

Nou, het zit erop bij mij. Fouter dan fout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiiNd_Y schreef:Destination schreef:Gister heb ik nog wel zo'n nagellakremoverpen & Catrice - Marilyn&me gekocht, maar ik had geen zin om voor de 3e keer die dag naar de kruidvat te gaan voor zo'n nagellakremoverpotje
die pennen zijn waardeloos
Tass schreef:Wat een leuk topic.
Ik wil me ook wel melden....
silby schreef:Hey meiden,aangezien jullie nu in een nieuw topic bezig zijn,dacht ik ga me hier ook eens melden als dat mag?
Ik ben Marinda en ben ook een fanatiek lakker! op het moment alleen ff niet,heb de laatste tijd echt mijn nagels + riemen verwaarloosd waar door ik allemaal zwakke plekjes in mijn nagels heb en mijn riemen aan alle kanten scheurenNu zag ik in de opeiningspost daar wel mooie adviezen voor,dus daar ga ik van de week even naar kijken....
Mijn nageltjes hebben voor nu dus even rust zodat ze ook weer wat kunnen groeien![]()
Als jullie nog meer willen weten?
Glossi schreef:Marylin & Me gaat wel snel op bij mij. Misschien dat ik nog een 2e potje koop. Zo'n pen ga ik ook eens uitproberen. Doe het nu meestal onder de douche eraf klauwen maar dan trek je soms een stukje te veel mee.
Vanavond ga ik met paypal aan de slag. TD heeft ook erg veel mooie lakjes. Betalen jullie bij TD ook met paypal? Ik kan alleen nergens op die site vinden wat de verzendkosten zijn?