rebeltje schreef:Wie zegt dat leren koken meteen om een 5 gangendiner gaat? Ik kan me niet heugen dat ik dat ooit gemaakt heb. Jij wilt groente leren eten, of leren hoe je ze lekker maakt, dat gaat imo door smaken leren kennen en combineren. Daar hoef je geen chefkok voor te worden, maar zal je wel wat tijd in moeten steken. En daar moet je dan weer zelf voor kiezen.. En ja, ik werk ook iedere dag

langer dan de tijd die nodig is voor een 'wereldgerecht' gebruik ik ook meestal niet.. Keuzes he..

Ik heb al op zoveel manieren groenten gegeten; met sausjes, geroerbakt, gekookt etc etc, maar ik moet het allemaal niet hebben.
Ik lust het enkel als het bijv. door pasta zit. Dus dan hoef je niet zo'n denigerende reactie te plaatsen alsof we te lui zijn om er moeite voor te doen oid

Want dat is echt niet zo. We kunnen echter nogal moeilijk iedere dag pasta eten, ook niet echt gezond. Waar het mij vooral om gaat is dat ik wat minder vlees en wat meer groente kan eten. Ook in restaurants lust ik het niet zonder dat het ergens door zit, en ik neem aan dat ze daar wel weten hoe het allemaal in elkaar steekt.