verder heb ik qua bovenkleding als het genoeg borstruimte heeft maat M, anders XL
heel poedersuiker, mijn ego kreeg zo'n deuk toen ik een blouse maat 46 nodig had
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verder heb ik qua bovenkleding als het genoeg borstruimte heeft maat M, anders XL
heel poedersuiker, mijn ego kreeg zo'n deuk toen ik een blouse maat 46 nodig had
.
al weeg ik nu wel als "stimulatie" (die pijl naar bemedem zien gaan is welgoed voor de motivatie
) 

Daar kun je heel lang op doen!

Hoe is het met Tines??
En je Sunny overleden... arm ding! Die van mij rijd nog als een trein, alleen gebruiken m'n schoonouders hem nu even aangezien ik toch niet kan rijden nu
En idd, oranje-upgrade, érg leuk 
Ik ben dan ook écht van plan om flink te gaan fietsen naar m'n werk
(heb dat eerder wel eens gedaan, maar niet regelmatig)
Lengtemaat 36
En qua bovenkleding zit ik ook aan XL, omdat ik anders gewoon te korte mouwen heb en zo. Soms een L, ligt eraan hoe dingen vallen 
Vanmorgen naar de tandarts (en het croissantje wat we altijd standaard halen als we daar zijn geweest
) en zo naar de kerstmarkt hier. Vanmiddag naar Nieuwegein naar de Makro, ben ik nog nooit geweest, ben benieuwd
Aangezien ik gisteravond sinds 2 weken weer een pijnstiller moest pakken vanwege pijn, besloten dat vandaag toch ook maar de rolstoel mee gaat. Kan ik daarin zitten op de kerstmarkt, en naar de Marko ga ik dan gewoon 'lopen'. Dat moet wel, want schoonzussie gaat ook mee en we gaan met de Golf, past niet en wij, en schoonzusje, en rolstoel én boodschappen 
(lopen/onderweg zijn kost echt heel veel energie
)
beter per 5, maar dit is ook goed... en beloon jezelf als je het gehaald hebt he? 
93 kg en ben 1 m 68 Ik zou graag beginnen met 10 kg af. En ben deze week gestart met shakes te drinken. 1 smorgens vooral omdat ik smorgens toch nooit eet. en soms smiddag of savonds. Mijn warm eten mag ik niet laten vallen. Wel kijken wat ik eet. DE shakes zijn van Herballife en neem ook nog kruiden pilletjes in en thee voor meer energie te hebben. Allemaal op basis van kruiden. Eens je je perfecte gewicht hebt mag je over gaan naar 1 shakewat ik smorgens dan zou nemen. Tussen in mag je veel fruit groenen en verse soep eten. En natuurlijk elke dag 2 liter water. Waar ik hard aan moet werken. Ik hoop vooral dat ik het vol hou. Want het is niet makkelijk als je de hele dag thuis zit en niets om handen hebt. Als iemand goede typs heeft voor tussen in te eten met gezonde recepten ook voor warm eten. altijd meer dan welkom. Zelf ga ik ook 3x half uur lopen op de week.
Ik volg dit topic toch maar even mee.