Rinske schreef:Ja ik ook F_Orumstar...
Nobel1, ik vergeet ALLES, kadootjes voor verjaardagen (al liggen ze klaar naast mijn tas), wat ik moet doen, waar we het net over hebben gehad.
Verder kan ik wel goed leren, maar dan moet ik er echt voor gaan zitten en bijvoorbeeld geen radio of tv aanhebben, dat leidt te veel af.
Hou op!!!! Ook al leg ik dingen die ik mee moet nemen naast de voordeur ik vergeet ze gewoon omdat ik te druk bezig ben met weggaan ofzo
.Zo wacht er al iemand een week op haar sporen die nog steeds netjes op het sleutelplankje liggen
.Leren kon ik wel, maar inderdaad in totale stilte zonder een enkel geluid en het onderwerp moest me ook aanspreken anders kwam er niks van.
Ik heb een cursus frans gedaan (uit boeken) alhoewel...ik heb er 2x doorheen gebladerd en meer niet.
In de praktijk heb ik mijn frans geleerd en het is nu vloeiend, maar met een boekje erbij had ik het serieus nooit geleerd.

Ach en soms gaat het nog mis en moet ik drie keer
Daar heb je talent voor nodig
Ik ontbijt bv elke ochtend in de auto en na een week liggen er dus 5 lepels en 5 lege kwarkbakjes bij het voeteneind van de bestuurder. Ik kan me er zelf aan ergeren maar doe er tegelijk ook niks aan.