Nou sla mij maar dood
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn broertje is daarbij ook nog eens vrij mager.. had ik die genen maar. Niet dat ik dik ben ofzo maar dat word ik wel als ik zou eten zoals hij Mareng schreef:Kijk maar eens in de winkelwagens van dikkere mensen bij de Appie.... Liters cola en sinas, pizza's, kant en klare oliebol, dan denk ik ook: Joehoe, logisch, dat je zo dik bent!
StillAngel schreef:Mareng schreef:Kijk maar eens in de winkelwagens van dikkere mensen bij de Appie.... Liters cola en sinas, pizza's, kant en klare oliebol, dan denk ik ook: Joehoe, logisch, dat je zo dik bent!
Lekker kortzichtig. Heb ook in een supermarkt gewerkt en láng niet alle 'dikkere' mensen hadden heel veel ongezonde dingen erin..

Citaat:Och, ik heb jaren zo geleefd hoor 3x per week naar de Mac, vaak 's avonds om 23.00 uur nog een zak chips/pak koekjes plunderen, de enige vloeistof die ik binnen kreeg was RedBull.
Maar dingen veranderen, je lichaam verandert. Ineens gaat het niet meer goed
MaartPaard schreef:ben ik ook van overtuigdmijn broertje is daarbij ook nog eens vrij mager.. had ik die genen maar. Niet dat ik dik ben ofzo maar dat word ik wel als ik zou eten zoals hij
) Maar een dikkerd gaat het echt nooit worden.....

MaartPaard schreef:Wat merkte jij dan quellian?
die lust echt gewoon niets geen aardbei, kers, spruit of tomaat NIETS. Ze lust eigenlijk alleen alles wat uit het vet komt. Ook geen water drinken enzo . Nou goed kan het niet voor je zijn

). Dan ga ik me afvragen of een hoger gewicht dan persé zo ongezond is. Ik zal er nooit achterkomen want ik ben en blijf een ijdeltuit
Met mijn stofwisseling is trouwens niets mis, ik ben alleen niet zo gevoelig voor insuline, vandaar dat ik heel rap aankom van een teveel aan koolhydraten.

En aan het eind van de middag tussen lunch en avondeten net zo 
Citaat:k begin dus altijd met pap of notenontbijt en wat honing en dan aan het eind van de ochtend als tussendoortje wat fruit En aan het eind van de middag tussen lunch en avondeten net zo
phormicola schreef:Ik weet niet wie het zei, maar was pizza maar een groenten!
Trouwens, iemand zei dat je koolhydraten nodig hebt voor je hersenen en spieren. Dit is niet waar. Koolhydraten is de enige macronutrient die niet van levensbelang is. Zonder proteine en vet sterf je, maar je kan wel degelijk op 0 gr koolhydraten per dag overleven. Het enige effect op de spieren is, is dat ze minder glucose en vocht opslaan en dus minder dik zijn, maar van de eigenlijke spiermassa verdwijnt er geen grammetje, mits je voldoende proteinen binnenkrijgt natuurlijk.
Maar goed, het is voor iedereen persoonlijk. Niet in de zin dat er mensen zijn waarvoor de Mac van levensbelang is, maar wel in de zin dat de een gewoon niet tegen bepaalde 'gezonde' producten kan en de ander het keihard nodig heeft. Zo kan ik écht niet zonder melk, maar een sneetje gezond roggebrood laat me op een walvis lijken