Maar er zijn risico's die je makkelijk kunt vermijden (roken, alcohol, paardrijden) en risico's die je liever niet wilt vermijden omdat je dan zo ongeveer je hele leven on hold moet zetten (de straat oversteken, traplopen, autorijden)... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:Je loopt sowieso risico's door te levenMaar er zijn risico's die je makkelijk kunt vermijden (roken, alcohol, paardrijden) en risico's die je liever niet wilt vermijden omdat je dan zo ongeveer je hele leven on hold moet zetten (de straat oversteken, traplopen, autorijden)...
Amigo_tje schreef:Ik hoop dat ik dit topic even mag omhoog halen? Vond t zo raar om hierover een nieuw topic te starten.
Ik ben nu 11 weken zwanger, bijna 12. Ben van plan om zolang ik kan te rijden. Hoewel dat op den duur niet meer "rijden" zal zijn, maar eerder hobbelen ofzo.
Nu, heb niet de hele 4 pagina's doorgelezen, maar nu was mn vraag, tot hoelang hebben jullie gegaloppeerd en/of gedraafd?
Ik weet dat paardrijden niet slecht is, uiteindelijk doe je er niks fout mee. Gewoon niet vallen is me gezegd. En ik mag niet meer springen, maar dat deed ik voorheen ook al niet. Ik doe eigenlijk enkel buitenritten.
Maar hij is braaf en zal me er nooit afgooien 

) flink hard van hem afgevallen ben in de bossen. Uit het niets begon hij te bokken en niet zo'n beetje ook niet. Mijn super brave puppiepaard die ik al van kleins af aan heb, zelf ingereden, nooit geen pas verkeerd gezet etc etc etc.. en zo lig je er dan ineens naast.. Wat ben ik dankbaar dat hij dat niet tijdens mijn zwangerschap gedaan heeft! 
Dat hoop ik ook te kunnen met mijn kind later.
Jij was altijd soort van mn voorbeeld
Het is een erg groot risico dat je neemt, want je niet hoeft te nemen.