Hij zei oa 'je moet jezelf geven wat je van je ouders verwacht', nav een moeder die haar kinderen niet heeft beschermd tegen een man die ze misbruikte etc, omdat dat te hoog gegrepen was voor moeders.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jazzgps schreef:Ik heb besloten dat ik mijn vader niet ga vergeven.
Voor wat hij mij heeft aan gedaan in mijn leven,
Als ik iemand wel ga vergeven dan moet die persoon zich eerst maar is een tijd gaan bewijzen. en laten zien dat hij het waard is,Om vergeven te gaan worden,
mistery schreef:Vergeet niet dat de meeste mensen nou eenmaal zijn wie ze zijn. Dan kun je wel hopen dat ze veranderen, maar vrees dat je daar lang op kunt gaan wachten. Echt, je maakt het jezelf zoveel makkelijker als je accepteert dat iemand is zoals hij is. Dan heb je geen valse verwachtingen, geen hoop op, en kun je dus ook niet teleurgesteld worden.
mistery schreef:Vergeet niet dat de meeste mensen nou eenmaal zijn wie ze zijn. Dan kun je wel hopen dat ze veranderen, maar vrees dat je daar lang op kunt gaan wachten. Echt, je maakt het jezelf zoveel makkelijker als je accepteert dat iemand is zoals hij is. Dan heb je geen valse verwachtingen, geen hoop op, en kun je dus ook niet teleurgesteld worden.