Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vanny_ schreef:Ik gebruik een van Bobbi Brown (Skin Foundation). Alleen heeft die een lichte tot middelmatige dekking.. wel hydraterend en natuurlijk effect.
Lees altijd goede verhalen over Bobbi Brown foundations; je hebt van lichte tot goed dekkende. Heb zo'n boek van Bobbi Brown en daar staat in dat de meeste van hun foundations een gelige ondertoon hebben omdat dat het meest natuurlijk is. Het is wel een duurder merk..
Als je snel een droge huid krijgt door een foundation, probeer dan 'matte' foundations te vermijden misschien helpt dat. En je kunt idd ook kijken voor een goede conceiler waarmee je plekjes kunt camoufleren.
Verder gebruik ik alleen BB cream.. Ben zelf aziatisch en daar gebruiken bijna alle vrouwen het. Die "BB cream" van Garnier heb ik ook een proefje van maar nog niet gebruikt. Ben benieuwd! Hoop dat die niet veel te oranje/donker is.
Veel BB creams zijn trouwens meestal niet erg dekkend en zeer licht of hebben een grijzige tint..
Share schreef:Van de HEMA de goedkoopste 3,- geloof ik. Smeert heerlijk uit. Je krijgt een egale teint en mensen zien niet eens dat ik wat op heb!! Terwijl ik altijd enorm veel rode plekjes heb en pukkeltjes.. *vroeger best erg acne gehad* Heb altijd nummer 2.
[edit]
Deze dus
“Luchtige textuur voor een natuurlijke transparante treint. Verrijkt met vitamine E die helpt beschermen tegen invloeden van buitenaf. Geschikt voor alle huidtypen. Lichte tot medium dekking. Dermatologisch getest. Ongeparfumeerd.”
Yv_ schreef:Moos: Teint Miracle kun je juist beter niet gebruiken voor een droge huid, dan zou ik eerder voor Photogenic gaan..
Ik had altijd Superbalanced van Clinique, maar ben sinds een paar maanden overgestapt op Teint Miracle van Lancome, omdat clinique een supermatte finish geeft en TM een mooie glans.
BB creme vind ik persoonlijk echt rotspul. Vooral die van garnier, je hebt echt veeeel betere op de markt!
Matsje schreef:Yv_ schreef:Moos: Teint Miracle kun je juist beter niet gebruiken voor een droge huid, dan zou ik eerder voor Photogenic gaan..
Ik had altijd Superbalanced van Clinique, maar ben sinds een paar maanden overgestapt op Teint Miracle van Lancome, omdat clinique een supermatte finish geeft en TM een mooie glans.
BB creme vind ik persoonlijk echt rotspul. Vooral die van garnier, je hebt echt veeeel betere op de markt!
Mag ik vragen waarom je het rotspul vindt, en welke je beter vindt? (En waar die verkrijgbaar zijn?)
Ik ben er zelf wel tevreden over, maar ik heb ook geen dekking nodig, deze creme verzorgt en geeft net dat beetje meer dan niks, vandaar dat het voor mijn doel wel oke is. Jammer is wel dat als ik traanogen krijg, er onder mijn ogen van die witte korstjes komen van de make up... Echt vies vind ik dat maar als ik dat dan wegveeg dan is meteen de makeup weg en heb ik dus alsnog van die grijze huid onder mijn ogen (huid is daar erg dun)
.
. Yv_ schreef:Moos: Teint Miracle kun je juist beter niet gebruiken voor een droge huid, dan zou ik eerder voor Photogenic gaan..