Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moiryn schreef:Ik heb precies hetzelfdeGa gemakkelijk zonder foundation de deur uit hoor, maar zonder mascara en wenkbrauwpotlood, no way. Als ik in de spiegel kijk en ik heb die twee dingen ook niet op, heb ik ook niet het idee dat ik het ben.
Heb ook zo'n lichte huid, rossig haar en dan blonde wenkbrauwen en donkerblonde wimpers, dus ja mascara en wenkbrauwpotlood is een must

Dus ik doe altijd eyeliner en mascara op.
willemlover schreef:Haha dat plaatje gaat wel erg ver
Met welk spul verf jij je wenkbrauwen Spirit? Want ik vind ook dat als ik het laat doen ze weer té donker worden..

heb alleen altijd last van wallen, dus zonder maskara zie ik gelijk doods uit
Meestal als ik dus besluit geen make up te gebruiken, draag ik ook geen lenzen, maar een bril en dan valt het gelijk helemaal niet meer op... Hoewel, als ik vroeg naar stal moet, ga ik ook vaak zonder make up, maar gewoon met lenzen.. daar vinden ze het weer vreemd als ik opgemaakt naar stal kom
_Veronique_ schreef:ukje schreef:Ik draag bijna niks aan make up. Tegenwoordig wel oogmascara en oogschaduw, maar daar blijft het bij.
Sorry dat ik dit zeg, maar ik vindt hoe meer make up hoe lelijker en nepper je wordt.
Thnx
Ti's maar net hoe je het gebruikt en wat je gebruikt. Zie ik er dan ook zo nep uit?
Misschien ligt het aan mij omdat ik bijna geen make up op heb. En je moet het natuurlijk zelf weten. _Veronique_ schreef:ukje schreef:Ik draag bijna niks aan make up. Tegenwoordig wel oogmascara en oogschaduw, maar daar blijft het bij.
Sorry dat ik dit zeg, maar ik vindt hoe meer make up hoe lelijker en nepper je wordt.
Thnx
Ti's maar net hoe je het gebruikt en wat je gebruikt. Zie ik er dan ook zo nep uit?
ach het went en het is beter voor je huid!!
maar kan niet zonder. Eigenlijk altijd mascara (aan ogen doe ik verder bijna nooit iets) verder foundation, poeder en blush. Op m'n lippen smeer ik eigenlijk nooit iets (kan ik dan weer niet goed tegen). Wil best wel eens een foto plaatsen zonder. Moet ik alleen ff x via pc doen en niet via tel. Ik doe het wel gewoon 's ochtends op n check niet iedere x of het nog wel zit.