Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zwieke schreef:carineken schreef:rhythm boxing en dat parade gedoe
Rhythm boxing is één van mijn lievelingsding op de WII FitEn als opwarming snowboarden
Dat parade gedoe snap ik geen joda van

Alwiene schreef:Oh dat parade gedoe vind ik juist wel weer erg leuk haha.
Bedankt voor de sterkte wensen, lief van jullie. Inmiddels hebben we besloten, heel snel, om afgelopen zondag alweer een ander hondje te adopteren. Dit nieuwe vriendje, een 8 maanden oude westie reu, zorgt er gelukkig voor dat het niet meer zo leeg in huis is waardoor het verlies van mijn oude hondje beter te accepteren is.
Dankzij mijn nieuwe hondje krijg ik nu wel flink wat wandelbeweging (de oude kon niet meer zo ver, en liep vaak stukje met mijn vriendin, deze hangt echt aan mij) maar moet binnenkort toch ook maar weer aan de wii sporten:))
Maar als het mij niet direct lukt, dan geef ik het al op (shame on me). Wat ik ook echt moeilijk vind, is dat touwlopen (balance)
Ik dacht, super gemakkelijk, niet dus 
Geniet er van! 
door de ahum elegantie van mijn mannetje. Hij heeft eerst wat getennist, daarna wat geslalomd, skispringen, hoola hoop wat een elegantie hihi en de muscletraining. Viel hem vies tegen. Hij loopt normaal marathons en heeft een goede conditie maar zijn evenwicht en lenigheid zijn prut. Tot onze grote verbazing is zijn Wii leeftijd 8 jaar hoger dan echt. En mijn 4 jaar jonger dan echt terwijl ik alleen de test gedaan heb met een gipsvoet die ik nu minimaal mag belasten met krukken. Hoe zit dat?
, hopelijk dit weekend weer.
Lalidan schreef:Ik heb vandaag de wii van mijn broer ingepikt om het eens uit te proberen. Ben vanavond begonnen met wiifit, maar vraag me af hoe het precies qua opbouw zit.
In het begin speel je nieuwe oefeningen vrij, maar als je die allemaal hebt, worden de oefeningen dan ook intensiever? Het steppen bijvoorbeeld is nu een heel erg rustig tempo, gaat dat op den duur omhoog? Of heb je enkel straks de extra stepoefeningen?
En de yoga oefeningen, ga ja die ook langer vast houden of vaker herhalen, of blijft hij enkel dit aangeven?
Alwiene schreef:Ik heb ook een Wii speciaal om ermee te sporten. Heb vandaag EA Sports Active 2 gekocht, vooral voor de steps, heb vanavond 20 minuten steps gedaan en zat flink in het zweet en had volgens dat ding ca. 175 kcal verbrand. Vond het erg leuk om te doen, veel leuker dan de saaie en langzame steps van de Wii fit plus.Ben benieuwd naar andere dingen die ook in dit nieuwe spel zitten, maar vond dit voor vanavond laat wel even genoeg
)

. Zumba blijft vermoedelijk dus nog even in de kast, maar dan weet ik wat het is en of hij het doet.
Ik heb ook nog My Fitness Coach Cardio en Active Personal Trainer, maar ik kom toch steeds weer terug op de eerste.
Lalidan schreef:Ik heb vandaag de wii van mijn broer ingepikt om het eens uit te proberen. Ben vanavond begonnen met wiifit, maar vraag me af hoe het precies qua opbouw zit.
In het begin speel je nieuwe oefeningen vrij, maar als je die allemaal hebt, worden de oefeningen dan ook intensiever? Het steppen bijvoorbeeld is nu een heel erg rustig tempo, gaat dat op den duur omhoog? Of heb je enkel straks de extra stepoefeningen?
En de yoga oefeningen, ga ja die ook langer vast houden of vaker herhalen, of blijft hij enkel dit aangeven?
En daarna niks gesnoept! Ben trots op mezelf
ben benieuwd...