Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sophie_midas schreef:@Daphne__ zoveel slaap nodig hebben lijkt me ook niet helemaal gezondmisschien een keer bloed laten prikken?
Daar kwam uit dat veel waarden in mijn bloed gelijk zijn aan die van een persoon in de 80 ongeveer. Slik nu dus pillen en 2 keer per week een injectie, dan word het (ooit) wss wel weer een beetje beter
Daphne__ schreef:Sophie_midas schreef:@Daphne__ zoveel slaap nodig hebben lijkt me ook niet helemaal gezondmisschien een keer bloed laten prikken?
Bloed is er nu ongeveer een half jaar geleden al gepriktDaar kwam uit dat veel waarden in mijn bloed gelijk zijn aan die van een persoon in de 80 ongeveer. Slik nu dus pillen en 2 keer per week een injectie, dan word het (ooit) wss wel weer een beetje beter
lijkt me vervelend om altijd zo moe te zijn.
Sophie_midas schreef:Daphne__ schreef:Bloed is er nu ongeveer een half jaar geleden al gepriktDaar kwam uit dat veel waarden in mijn bloed gelijk zijn aan die van een persoon in de 80 ongeveer. Slik nu dus pillen en 2 keer per week een injectie, dan word het (ooit) wss wel weer een beetje beter
Ah oké... vervelend zeg, hoop dat het snel beter wordtlijkt me vervelend om altijd zo moe te zijn.
M'n internist had het nog niet eerder gezien, maar hij vind me te jong voor verdere onderzoeken dus wil hij eerst zien wat er nu gebeurd met de waarden in m'n bloed én of ik me beter ga voelen.

)gaat, denk ik 'neeee, ik wil langer slapen
'
De tijd gaat sneller als je slaapt volgens mij.. 
kchristi schreef:Ja, ik heb ook vaak opstartproblemen 's ochtends. Dan voel ik me nog heel lamlendig en moe...
.