Uitgerust of altijd moe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:31

Ik ben ook altijd moe.... Zelfs als ik al eens een dagje uitslapen kan en rustig aan kan doen.
Ik heb laatst een bloedonderzoek gehad waaruit bleek dat mijn schildklier te traag werkt wat de vemoeidheid dus o.a veroorzaakt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:38

Sophie_midas schreef:
@Daphne__ zoveel slaap nodig hebben lijkt me ook niet helemaal gezond :oo misschien een keer bloed laten prikken?

Bloed is er nu ongeveer een half jaar geleden al geprikt :j Daar kwam uit dat veel waarden in mijn bloed gelijk zijn aan die van een persoon in de 80 ongeveer. Slik nu dus pillen en 2 keer per week een injectie, dan word het (ooit) wss wel weer een beetje beter :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:39

Daphne__ schreef:
Sophie_midas schreef:
@Daphne__ zoveel slaap nodig hebben lijkt me ook niet helemaal gezond :oo misschien een keer bloed laten prikken?

Bloed is er nu ongeveer een half jaar geleden al geprikt :j Daar kwam uit dat veel waarden in mijn bloed gelijk zijn aan die van een persoon in de 80 ongeveer. Slik nu dus pillen en 2 keer per week een injectie, dan word het (ooit) wss wel weer een beetje beter :)

Ah oké... vervelend zeg, hoop dat het snel beter wordt :(:) lijkt me vervelend om altijd zo moe te zijn.

marleen_88

Re: Uitgerust of altijd moe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:52

Als mijn wekker net is gegaan, voel ik mij eigenlijk behoorlijk fit. Ik stap direct uit bed en ga douchen, in de loop van de middag slaat de energietekorten pas toe. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:53

Ja, ik heb ook vaak opstartproblemen 's ochtends. Dan voel ik me nog heel lamlendig en moe...

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:54

Sophie_midas schreef:
Daphne__ schreef:

Ah oké... vervelend zeg, hoop dat het snel beter wordt :(:) lijkt me vervelend om altijd zo moe te zijn.

Het is idd wel vervelend, veel dagen zijn behoorlijk kort voor me := M'n internist had het nog niet eerder gezien, maar hij vind me te jong voor verdere onderzoeken dus wil hij eerst zien wat er nu gebeurd met de waarden in m'n bloed én of ik me beter ga voelen.

Zou fijn zijn, voel me ook bejaard namelijk :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 18:56

Ik ben vaak moe...ik wijt dat zelf aan mijn nachtrust, die ik voor mij gevoel niet krijg, ik sroom zo heftig en intens dat ik vaak zwetend, huilend of schreeuwend wakker wordt...Ik onthoud ook al mn dromen, in geur, kleur en zelfs de kleinste details...ik haat dromen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:00

Ik ben altijd moe als ik opsta en naar school moet,in het weekend sta ik altijd om 7uur op en ben ik goed wakker :Y)

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:05

toevallig bedacht ik mij dezelfde vraag vanmorgen,, hoe kan het toch altijd dat ik maar moe ben en blijf..

ik zit nu op de bank,, zoontje is lekker aan het spelen, en ik heb geen enkele fut om op te staan en met hem mee te doen.. bah voel me dag in dag uit zo futloos... !

ik slaap goed,, misschien te vast.. maar wat doe je daar aan ?? het zal met mijn voedings patroon te maken kunnen hebben.. hier een aantel weken opgelet.. maar wederom geen verandering..

ik wordt er toch zo MOE van haha :Y)

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:11

Ik ben de laatste tijd erg moe dan komt vooral omdat ik gemiddeld per nacht 5 uren slaap. Ik voel me ook zo futloos en heb nergens echt zin in. Als ik vakantie heb gehad is het vaak veel beter en slaap ik ook beter maar wanneer ik weer na school moet is mijn hele bioritme in de war, erg vervelend. Misschien dat het ook wel komt doordat ik ziek begin te worden kben nu 2 jaar niet verkouden en/of ziek geweest ik hoop niet dat ik het nu wel krijg.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 19:19

De eerste 10 minuten heb ik altijd wat opstartproblemen. Koffie d'r in en goan. Na het eten 's avonds heb ik ook vaak een dipje en moet ik mezelf een schop verkopen maar als ik dan eenmaal weer in actie ben is het ook weer goed. Energie zat voor de hele dag.

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:20

Ik wordt meestal wel uitgerust wakker maar slaap door de weeks ook eigenlijk altijd om half tien en soms nog eerder. Ik merk wel dat wanneer ik in het weekend een keer om 2 uur ga slapen dat ik daar echt een paar dagen van bij moet komen en weer in mijn ritme moet komen

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:27

Ik slaap z'n 8 tot 9 uur en rol zo mijn bedje uit om 7 uur.
Ben eigenlijk nooit moe :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 20:49

Eigenlijk voel ik me alleen in het weekend uitgerust, als ik lekker kan uitslapen.

Elke ochtend als mijn wekker (= wel een leuk, rustig liedje van Bruno Mars :P )gaat, denk ik 'neeee, ik wil langer slapen ;( '

Ik heb ook heel vaak dat ik om 6 uur ofzo wakker word en dan denk ohh heerlijk, nog anderhalf uur slapen! Maar dan heb ik het gevoel dat ik net weer slaap en dan gaat de wekker alweer :') De tijd gaat sneller als je slaapt volgens mij..

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 21:30

Ik ben ook constant moe, ben hier al op gecontroleerd, had bloedarmoede, maar dit had door ijzertabletten al over moeten zijn. Helaas niet, ik val soms nog bijna in slaap op mijn werk.. en ik werk niet eens veel.
Komt wel bij dat ik de ziekte v. bechterew heb, maar soms is het echt vervelend! Heb het idee dat ik wel de hele dag kan slapen.
Ik heb dan echt zo'n vervelende druk achter mijn ogen, dat moet ik echt even mijn ogen sluiten, zo'n raar gevoel en dat de hele dag, zijn er meer mensen die dat gevoel kennen?

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 22:27

Als mijn wekker gaat (06.15) ben ik nog wel moe en blijf ik nog liggen tot kwart voor 7. En meestal kom ik er dan wel uit, als ik eenmaal buiten ben, ben ik wel wakker.

Maar van de kerst krijg ik een wake up light dus ik hoop dat het helpt om beter wakker te worden. In de zomer word ik zo wakker en ben ik niet moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 19:57

Als ik te lang op m'n iPod zit 's avonds, dan ben ik moe ja :Y)
Anders niet :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:47

kchristi schreef:
Ja, ik heb ook vaak opstartproblemen 's ochtends. Dan voel ik me nog heel lamlendig en moe...

Ja dat heb ik ook! Ik kan me 's ochtends ook gewoon heel misselijk voelen van de vermoeidheid %).
's middags rond een uur of 4/5 heb ik hier ook weer last van en rond een uur of 9 wil ik het aller liefste mn bedje in.. Voel me soms echt 70. :')

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:23

Haha Rebeccaa :')
Ik herken het wel en voel me soms ook net 70 :=
Maar moet zeggen, hoe meer ik bezig ben, sport en gezond eet, hoe minder dat wordt, dan voel ik me soms 50 of jonger ;)