Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Ik ben 32 en nog nooit een gaatje gehad.
Ga ook zelden meer naar de tandarts vind het zonde van mijn geld
Dat schoonmaken vind ik vreselijk pijnlijk dat is ook wel de andere reden..
*ik doe soms zelf schoonmaken met een klein pincetje*
naomi_mickey schreef:Jeetje, wat ben ik jalours ! Ik heb echt iedere controle wel een gaatje. Heb ook een best zwak gebit, vind het zo vervelend, terwijl ik echt minimaal 2x per dag mn tanden poets en ik flos enzo. Nou heb ik gelukkig niets tegen de tandarts en vind het totaal niet erg om erheen te gaan.
Consort schreef:suze_ schreef:Ik ben 32 en nog nooit een gaatje gehad.
Ga ook zelden meer naar de tandarts vind het zonde van mijn geld
Dat schoonmaken vind ik vreselijk pijnlijk dat is ook wel de andere reden..
*ik doe soms zelf schoonmaken met een klein pincetje*
Ik ben 35 jaar oud en ook nog nooit een gaatje gehad en de pincet gebruik ik ook, haha!
Lente schreef:Ik ben 26 en heb ook nog nooit een gaatje gehad. Volgende week ga ik voor het eerst in 3 jaar weer eens naar de tandarts. Ik vind het dóódeng. De vorige keer was er namelijk gezegd dat ik een doorverwijzing zou krijgen voor de kaakchirurg om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Dat vind ik nogal een stap omdat ik zelfs nog nooit een verdoving heb gehad
qwerty14 schreef:Lente schreef:Ik ben 26 en heb ook nog nooit een gaatje gehad. Volgende week ga ik voor het eerst in 3 jaar weer eens naar de tandarts. Ik vind het dóódeng. De vorige keer was er namelijk gezegd dat ik een doorverwijzing zou krijgen voor de kaakchirurg om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Dat vind ik nogal een stap omdat ik zelfs nog nooit een verdoving heb gehad
Voor het eerst in drie jaar?wij moeten elk half jaar!!