Nog nooit gaatjes gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinuts

Re: Nog nooit gaatjes gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:34

ben vandaag sinds 3 jaar weer naar tandarts geweest:P En voor het eerst 2 kleine gaatjes.. ben 21.. en vind het nu wel erg spannend.. hij vroeg of ik verdoving wou??

Consort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:35

suze_ schreef:
Ik ben 32 en nog nooit een gaatje gehad.
Ga ook zelden meer naar de tandarts vind het zonde van mijn geld :+
Dat schoonmaken vind ik vreselijk pijnlijk dat is ook wel de andere reden..
*ik doe soms zelf schoonmaken met een klein pincetje* :o

Ik ben 35 jaar oud en ook nog nooit een gaatje gehad en de pincet gebruik ik ook, haha!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:36

Ik ben 19 en heb nog nooit een gaatje gehad :)

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:37

Jeetje, wat ben ik jalours ! Ik heb echt iedere controle wel een gaatje. Heb ook een best zwak gebit, vind het zo vervelend, terwijl ik echt minimaal 2x per dag mn tanden poets en ik flos enzo. Nou heb ik gelukkig niets tegen de tandarts en vind het totaal niet erg om erheen te gaan.

Teteltee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:38

Ook nog nooit gaatjes gehad, ben 24.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:40

ik een kleine :P zeer joh dat geboor , ben 19 en ga eens per jaar of minder vaak erheen :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-11-11 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:40

Ik ben 21, heb nog nooit een gaatje gehad, maar ben bang dat ik er de volgende keer aan moet geloven. Maargoed, dat heb ik tot nu toe iedere keer weer gedacht :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:47

naomi_mickey schreef:
Jeetje, wat ben ik jalours ! Ik heb echt iedere controle wel een gaatje. Heb ook een best zwak gebit, vind het zo vervelend, terwijl ik echt minimaal 2x per dag mn tanden poets en ik flos enzo. Nou heb ik gelukkig niets tegen de tandarts en vind het totaal niet erg om erheen te gaan.

Ik ook...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:49

1 gaatje gehad, ben zeer angstig voor de tandarts dus maar goed ook dat het er niet teveel zijn. Ben 17 jaar trouwens. Voorderest vroeger bij melktanden een bruine voortand (geen idee hoe dat kwam, was echt nog maar 4 ofzo haha). En 2 x tandplak ook helaas , laatste keer deed wel pittig zeer :(

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 20:52

Hier ook altijd (en nog steeds) gepoetst met fluoride tandpasta en 1 x in t jaar 10 min met zo'n bitje in bij de tandarts.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:00

22 en nooit wat gehad :)
Maar mijn vader biedt meer, die is 65 en heeft nooit wat gehad! Hij heeft wel één kroon wegens een groot stuk tand dat ooit is afgebroken (een paar decennia geleden, toen hij nog jong en wild was, en met een totaal ongeschikte fiets ging downhillen...) Maar niks nul noppes gaatjes :D
Ben ik even blij dat ik zijn genen heb, en niet die van mijn moeder, zij heeft geen enkele tand meer waar niets aan gebeurd is...

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:20

Ik ga 2 keer per jaar naar de tandarts (zoals het hoort hé :P ), heb nog nooit gaatjes gehad. Ik ben ook pas 15, maar ik poets s' ochtends en s' avonds goed dus denk dat het wel goed zal gaan verder.

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 21:23

vandaag naar de tandarts geweest, en ja hoor.. mn eerste gaatje!
balen haha, morgen wordt die gevuld.
ze hadden wel een foto nodig om hem te zien, dus hij is gelukkig wel klein :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:32

Ik had ook nooit gaatjes gehad. Tot ik naar een andere tandarts ging, kon een halve gebitsrenovatie ondergaan :+ Je zag op de foto's echt (zelfs als leek) de gaten zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:49

Consort schreef:
suze_ schreef:
Ik ben 32 en nog nooit een gaatje gehad.
Ga ook zelden meer naar de tandarts vind het zonde van mijn geld :+
Dat schoonmaken vind ik vreselijk pijnlijk dat is ook wel de andere reden..
*ik doe soms zelf schoonmaken met een klein pincetje* :o

Ik ben 35 jaar oud en ook nog nooit een gaatje gehad en de pincet gebruik ik ook, haha!

hahaha kijk ben ik niet de enige hihi :D

wij kregen vroeger ook fluor pilletjes van mijn moeder trouwens :j
waarom krijgen kinderen die niet meer dan?

Iepoetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:49

Heb ook nog nooit gaatjes gehad en ben nu 20. Wel eens wat tanden laten trekken (vroeger voor ik mijn slotjes kreeg en afgelopen voorjaar 2 verstandskiezen) maar verder zijn mijn tanden gelukkig gezond :D

memerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:41

Ik ben 24 en ook geen gaatjes!
Was laatst bij mn tandarts in Groningen, die zei dat ik 2 gaatjes had. Had al opgezegd bij die tandarts omdat ik het een vervelende man vond.
Toen toch maar even een afspraak gemaakt bij mijn oude tandarts. En die kon helemaal geen gaatjes vinden, niet in mn kiezen en ook niet op de foto! Ik dus erg blij de deur uit!

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:43

Ik ben een paar jaar jonger, maar ik had afgelopen controle mijn eerste (beginnende) gaatje. Heb wel veel kiezen moeten trekken, maar meer ook niet :j

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:46

Jaaa! Hier een 28 jarige die nog nooit een gaatje heeft gehad. Vroeger fluorpilletjes geslikt, jaren lang. Nu poets ik 2x per dag elektrisch. Vorig jaar brak door een val een stuk voortand af. Ze hadden bij de HAP mijn kleur tand niet omdat die zo wit is. Dus mensen: als je ooit kindjes krijgt: fluorpilletjes geven :)

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:49

Ik ben maar 15 maar ik heb al (schrik niet)

wil je het echt weten?

echt waar?

Okee, hier komt ie!

Al 13 gaatjes gehad. Gelukkig de laatste 4 jaar niet meer !! Fjoew! gelukkig maar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:51

Ik ben 26 en heb ook nog nooit een gaatje gehad. Volgende week ga ik voor het eerst in 3 jaar weer eens naar de tandarts. Ik vind het dóódeng. De vorige keer was er namelijk gezegd dat ik een doorverwijzing zou krijgen voor de kaakchirurg om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Dat vind ik nogal een stap omdat ik zelfs nog nooit een verdoving heb gehad :=

Mistralleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:54

Ik ben 20, en ik heb ook nog nooit gaatjes gehad.
3 weken geleden voor het eerst tandsteen laten verwijderen, maar dat was er minimaal volgens tandarts.

Ben ik toch best trots op *D

qwerty14

Lente schreef:
Ik ben 26 en heb ook nog nooit een gaatje gehad. Volgende week ga ik voor het eerst in 3 jaar weer eens naar de tandarts. Ik vind het dóódeng. De vorige keer was er namelijk gezegd dat ik een doorverwijzing zou krijgen voor de kaakchirurg om mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Dat vind ik nogal een stap omdat ik zelfs nog nooit een verdoving heb gehad :=

Voor het eerst in drie jaar? :? wij moeten elk half jaar!!

rooswita

ik ben 20 en ook nog steeds vrij van gaatjes (wel direct afkloppen)

hebben jullie dat ook dat elke keer dat je naar de tandarts gaat dat je zoiets hebt van..
nu ben ik aan de beurt er zit vast een gaatje :\ kan toch niet eeuwig zonder gaatjes blijven zou je zeggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:55

qwerty14 schreef:
Lente schreef:

Voor het eerst in drie jaar? :? wij moeten elk half jaar!!

Ja, dat verwacht mijn tandartspraktijk ook, maar ik heb het niet eerder aangedurfd om een afspraak te maken.