Vind het fijn om te lezen hoe jullie het doen, kan ik de volgende keer zéker wat mee doen
Ontsmetten jullie trouwens ook eerst, of niet? De assistent de vorige keer deed het niet, maar degene die er vandaag bij was deed het wel. Moest van haar m'n been eerst ontsmetten met zo'n doekje en daarna de naald er in.. het is natuurlijk altijd goed om het te doen, maar ik vraag me af hoeveel mensen het ook echt doen als ze thuis prikken
Ik kijk Maandag even hoe het dan gaat, gaat het makkelijk dan doe ik het de keer daarna thuis. Als ik me er niet helemaal zeker over voel dan maak ik nog een afspraak bij de assistent
Wil zo snel mogelijk thuis prikken, maarja schiet er ook weinig mee op als ik te snel thuis ga prikken en het niet wil natuurlijk..M'n moeder is meestal wel thuis dus die kan er bijblijven als ik mezelf thuis prik
Had ik niet verteld zag ik net, maar ik moest 2 keer prikken... ik schrok namelijk wss zo erg van dat het me lukte, dat ik hem er meteen weer uittrok
Kon daarna dus nog een keer prikken haha.
Heb vandaag geprikt zónder flauw te vallen
Dus nu moet je binnenkort weer prikken omdat ze de D er niet op wilden zetten? Is toch te gek voor woorden!