Mijn vriend is een klant tegengekomen... Die begon gelijk een gezellige babbel, maar dat voelde wel vreemd in je nakie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Haha ben nog geen bekende tegengekomen gelukkig! Nu vind ik niet alle bekenden erg natuurlijk, maar mijn baas hoef ik bv niet naakt te zien haha of mijn docenten!
Mijn vriend is een klant tegengekomen... Die begon gelijk een gezellige babbel, maar dat voelde wel vreemd in je nakie
MamaMiesje schreef:Corelli schreef:Ik ben afgelopen donderdag bij Sare geweest voor het eerst, vond het wel een leuke knusse saunaGa normaal naar Thermen Bussloo, dat blijft toch mijn favoriet (en voor mij om de hoek)
Sare inderdaadFijne sauna
loveidefix schreef:vuurneon schreef:Haha ben nog geen bekende tegengekomen gelukkig! Nu vind ik niet alle bekenden erg natuurlijk, maar mijn baas hoef ik bv niet naakt te zien haha of mijn docenten!
Ik ben vorige keer een leeraar tegen gekomendan sta je maandag morgen elkaar wel vreemd aan te kijken hoor
MamaMiesje schreef:Wat me dan zo raar lijkt...Als je daar dus in de bediening werkt, bij de bar
Als je zelf wat aan de bar besteld/binnen bent, dan word je geacht je badjas of handdoek te dragen. Maar ze bedienen ook buiten, sta je daar je biertje te serveren aan een blote kont
MamaMiesje schreef:En eenmaal terug in de bouwkeet zeker de gróótste verhalen naar hun collega's die er niet bij waren
Corelli schreef:Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over wat andere mensen wel niet van je lijf denken
vuurneon schreef:Haha dat weet ik wel zeker! Had dat graag willen horen![]()
Kwamen ook regelmatig mensen even kijken in hun blootje en vragen wat ze aan het doen waren, nou echt... Die stoere mannen werden hele kleine ventjes hihi want ja, waar moet je naar kijken als een naakte vent met zijn armen in de zij voor je neus staat
Wat waren die mannen opgelucht toen ze klaar waren haha