Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:15

Haha ben nog geen bekende tegengekomen gelukkig! Nu vind ik niet alle bekenden erg natuurlijk, maar mijn baas hoef ik bv niet naakt te zien haha of mijn docenten!

Mijn vriend is een klant tegengekomen... Die begon gelijk een gezellige babbel, maar dat voelde wel vreemd in je nakie :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:16

Optiwolk schreef:
Corelli schreef:
Ben wel benieuwd naar welke sauna's jullie zoal gaan eigenlijk! Of is dat te offtopic?

Thuis :o

Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over wat andere mensen wel niet van je lijf denken :))

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:16

Corelli schreef:
Ik ben afgelopen donderdag bij Sare geweest voor het eerst, vond het wel een leuke knusse sauna :j Ga normaal naar Thermen Bussloo, dat blijft toch mijn favoriet (en voor mij om de hoek)

Sare inderdaad :j Fijne sauna :j

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:18

vuurneon schreef:
Haha ben nog geen bekende tegengekomen gelukkig! Nu vind ik niet alle bekenden erg natuurlijk, maar mijn baas hoef ik bv niet naakt te zien haha of mijn docenten!

Mijn vriend is een klant tegengekomen... Die begon gelijk een gezellige babbel, maar dat voelde wel vreemd in je nakie :D

Ik ben vorige keer een leeraar tegen gekomen :o dan sta je maandag morgen elkaar wel vreemd aan te kijken hoor :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:19

MamaMiesje schreef:
Corelli schreef:
Ik ben afgelopen donderdag bij Sare geweest voor het eerst, vond het wel een leuke knusse sauna :j Ga normaal naar Thermen Bussloo, dat blijft toch mijn favoriet (en voor mij om de hoek)

Sare inderdaad :j Fijne sauna :j

Vond het wel erg "ons kent ons", voelde me een beetje een buitenstaander :D
En zou het ook niet prettig vinden om echt zo een "stamgast" te zijn en zo amicaal behandeld te worden..Een beetje afstand vind ik persoonlijk wel prettig :j

Ik kom trouwens wel vaker bekenden tegen, nog nooit echt erg gevonden, maar ik kan me wel personen voor de geest halen die ik liever niet zo tegen komen :=

MamaMiesje

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:21

Wat me dan zo raar lijkt... :') Als je daar dus in de bediening werkt, bij de bar :')
Als je zelf wat aan de bar besteld/binnen bent, dan word je geacht je badjas of handdoek te dragen. Maar ze bedienen ook buiten, sta je daar je biertje te serveren aan een blote kont :+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:22

Ik vind rokende naakte mensen ook altijd zo stom lijken :+ Of degenen die als het regent een plu pakken _O-
Bij Bussloo hadden ze toen het hoogzomer was een ijskraampje..Naakte mensen met een ijsje zien er ook best leuk uit :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:26

Haha ik was in de sauna toen er van die schotten werden neer gezet door bouwvakkers. Echt zoo grappig, die wisten niet waar ze moesten kijken! Die hebben al die schotten neergezet zonder te praten, ze wouden maar geen aandacht trekken. Voelden zich vast te gekleed :D

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:27

vuurneon schreef:
Haha ik was in de sauna toen er van die schotten werden neer gezet door bouwvakkers. Echt zoo grappig, die wisten niet waar ze moesten kijken! Die hebben al die schotten neergezet zonder te praten, ze wouden maar geen aandacht trekken. Voelden zich vast te gekleed :D

:') _/-\o_ :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:28

En eenmaal terug in de bouwkeet zeker de gróótste verhalen naar hun collega's die er niet bij waren :P

CRos95

loveidefix schreef:
vuurneon schreef:

Ik ben vorige keer een leeraar tegen gekomen :o dan sta je maandag morgen elkaar wel vreemd aan te kijken hoor :+

OMG dat lijkt me echt zo erg! :').
Precies de reden voor mij om niet te gaan :')

heb zelf overigens een maatje minder eerder :=. Is ook niet altijd fijn zegmaar ..

JLLN_

Waar ik gewerkt heb kwamen ook erg veel oudere en dikkere mensen.. Misschien ligt het aan de sauna? :P
Ik zie juist heeel weinig mensen daar met (in mijn ogen) een mooi figuurtje!

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:30

MamaMiesje schreef:
Wat me dan zo raar lijkt... :') Als je daar dus in de bediening werkt, bij de bar :')
Als je zelf wat aan de bar besteld/binnen bent, dan word je geacht je badjas of handdoek te dragen. Maar ze bedienen ook buiten, sta je daar je biertje te serveren aan een blote kont :+

Dat is ook erg raar :')
Maar de bad rand moet ook gezeemd worden (water weg, haren, vuil etc.) ik wist ook nooit waar ik moest kijken.. Wat dan nog vreemder was, als een naakt iemand je aansprak _O-

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:33

Nou ik zal je zeggen
ik zie liever een blote vrouw met veel vet
dan onwijs magere vrouwen met enkelt vel.................................

Ben ook wellis in de sauna geweest en zie alle maten van man tot vrouw
we zijn niet hetzelfde

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:35

MamaMiesje schreef:
En eenmaal terug in de bouwkeet zeker de gróótste verhalen naar hun collega's die er niet bij waren :P

Haha dat weet ik wel zeker! Had dat graag willen horen :D
Kwamen ook regelmatig mensen even kijken in hun blootje en vragen wat ze aan het doen waren, nou echt... Die stoere mannen werden hele kleine ventjes hihi want ja, waar moet je naar kijken als een naakte vent met zijn armen in de zij voor je neus staat :D
Wat waren die mannen opgelucht toen ze klaar waren haha

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:39

Corelli schreef:
Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over wat andere mensen wel niet van je lijf denken :))

Klopt
Alhoewel die keer in't vakantiehuisje met vrienden van ons (met een negentienjarige zoon) best confronterend was.
Handdoek was net te klein voor alles te bedekken, dus ik moest kiezen _O-

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:39

Ik zit te denken.. ik zie geloof ik vanalles in de sauna van alle leeftijden en alle maten .. maar ja meeste mensen gaan naar de sauna om zelf lekker bij te komen en te ontspannen dat er dan ook andere mensen lopen is voor mij bijzaak. Heel bijzondere dingen (tattoo's, goed gespierde kerels enzo ;-) ) zie ik natuurlijk wel.

Maar ik ga lekke om mezelf te verwennen en wie er verder loopt met welke maat zal me echt een zorg zijn

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:47

Overigens vind ik naakte mensen die bukken om wat de pakken niet altijd handig, voorover buigen is ehm iets teveel info weggeven haha
En dat is ook weer voor alle leeftijden.

Een goed passende badjas vind ik wel van belang, als je erg dik bent dan is het wel handig om een een grote badjas of handdoek te hebben zodat je buiten de sauna wel bedekt bent. Mannen zijn er vooral goed in... En dan ook nog wijdbeens zitten in het restaurant! Bah... Geen piemels bij mijn eten! :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 07:36

Eens vuurneon :j

Speaking of geklede mensen in de sauna..Ik was eens in de veluwse bron en daar hebben ze een ijsgrot, maar die was kapot, dus daar was een reperateur bij..
Die man had een dikke jas aan en handschoenen en die kwam steeds na een aantal minuten die grot even uit om uit de kou te zijn en ondertussen liepen de naakte mensen in en uit :') Leuk contrast!

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 09:20

vuurneon schreef:
Haha dat weet ik wel zeker! Had dat graag willen horen :D
Kwamen ook regelmatig mensen even kijken in hun blootje en vragen wat ze aan het doen waren, nou echt... Die stoere mannen werden hele kleine ventjes hihi want ja, waar moet je naar kijken als een naakte vent met zijn armen in de zij voor je neus staat :D
Wat waren die mannen opgelucht toen ze klaar waren haha

De nieuwe Zalando reclame? _/-\o_

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 09:40

Maartje 1990; wat een onbeschofte opmerking zeg vreselijk :(

Ik woon in ZH dus ga meestal naar Elysium (maar erg groot) en ben wel eens in Barendrecht en Schiedam geweest. Verder aantal malen in Oirschot omdat vriendin daar vlakbij woont.

Oh ja, Vuurneon, mensen die helemaal voorover bukken inderdaad; hoef ik ook niet te zien en toen was er ook eens een vrouw die uitgebreid haar doos en bilspleet af ging drogen brrrrr :r

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:22

Ik ga met mijn ´sauna-vriendin´ ook regelmatig naar de sauna.. en we zijn beide flink aan de maat (ik weeg 120, zij (was) 160) Als je dan samen rondloopt zie je bij mensen soms ook de bek openvallen.. maaar daar hebben we het sch*jt aan! We komen daar voor onze eigen ontspanning.. en stiekem is het ook wel grappig. Als we samen het bubbelbad instappen zie je mensen denken: ´oh my GOD het zijn er TWEE!´

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 10:24

hahah sommige dingen zijn te prive inderdaad, dat doe je maar lekker uit het zicht :P
Zou me echt kapot lachen om die bouwvakkers hahaha :D
Juist geklede mensen vallen super op in een sauna, dus zolang iedereen naakt rondloopt is er niets aan de hand.

Ik neem altijd een handdoek mee die groot genoeg is voor mijn hele lijf, daarnaast een eigen badjas die ik tussendoor wel altijd draag tenzij ik even lekker in de zon wil wandelen door de tuin bijvoorbeeld.

silverwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:49

Hier ook een sauna-genieter.
Vind het heerlijk, en nee, het doet me helemaal niks om in m'n blootje te lopen.
Zelf heb ik ook geen maatje 34, maar in een sauna besef je pas dat echt niemand ( oké, op een hele enkeling na) perfect is.
Ik vind het zelf alleen wel moeilijk om een bubbelbad in te stappen als deze al bijna vol is, trappetje op...trappetje af, dan voel ik me altijd wel bekeken.
Ik ben eerlijk dat ik wel naar andermans lichaam kijk, maar ik zie liever een maatje meer, dan iemand die zich op bepaalde plaatsen niet geschoren heeft.
Laatst zag ik een man die had zo'n 7 ringen over z'n gehele geslachtsdeel....ja, dan kijk ik.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 19:52

maar dan vraag je er natuurlijk ook wel een beetje om, om bekeken te worden :D