Ik heb zojuist geteld.. ik moet nog 75 lakjes uitproberen en daadwerkelijk dragen voor ik weer nieuwe mag kopen..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanillia schreef:Wat gaan jullie hard!
Ik kom hier in China overal fake OPI nagellak tegen, heb 'm snel even geprobeerd en hij leek wel ok. Iemand ervaring met dat soort nagellak?
Anc schreef:Wie had ook al weer Ciate geprobeerd?
Is die goed bevallen en heb je een foto van het eindresultaat?
Donkerblauw schreef:Dat was ik.
Ik vind 't echt een heel fijne lak. Lakt erg fijn, en droogt snel. Het kwastje is ook een goede maat; niet te klein, en niet te groot.
Moest wel drie laagjes op, maar dat komt gewoon door het lichte kleurtje. Dat zal bij een donkere kleur wel minder zijn. Ik vind 't dus wel een aanrader, het enige minpuntje kan zijn dat 'ie wel iets aan de dure kant is (€11,95 dacht ik).
Foto even in link, anders moet ik 'm door de Bokt verkleiner laten verkleinen, en daar word de foto ook niet beter van:
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... lak001.jpg
Liesurt schreef:En ik heb de hele week nog geen lakjes gekocht.. * trots *
lesilla schreef:Zijn er nog aanraders van zwart die jullie hebben. Liefst zoals black satin
poes schreef:oooo mijn pakketje ligt bij de post en morgen is het dicht
lesilla schreef:Amaai, wou morgen forget me not kopen toen ik hem net zag liggen in de kast. Goed passende naam
Jeuj, nog plaats voor een kleurtje dan
tante_trien schreef:Ik heb zojuist geteld.. ik moet nog 75 lakjes uitproberen en daadwerkelijk dragen voor ik weer nieuwe mag kopen..