Shoshanna schreef:Als ik mezelf kon veranderen in Hayley Williams of zo, wellicht ja... Nah, ik zou toch iets nuttigers met mijn geld gaan doen, als ik het toch had. Weggeven aan mensen die het echt nodig hebben, of ontwikkelingswerk gaan doen, of dieren in nood helpen
Oh en, God heeft je zo gemaakt... Ik haat mezelf ook, maar zou het niet veranderen, want God heeft mij zo gewild.
Dus, jouw God is dus echt gewoon een kind met een vergrootglas wat mieren verbrandt voor zijn plezier. Lijkt me niet echt de bedoeling om het goed te vinden jezelf te haten omdat "Hij" jouw zo gemaakt heeft? Zoek alsjeblieft hulp om je zelfbeeld te veranderen, want dit klinkt niet echt gezond..
en misschien eens wat verder leren kijken dan alleen geloofsredenen. 
Alles draait tegenwoordig om uiterlijk, macht en geld. Alsof dat echt het belangrijkste is in de wereld. Geluk hangt niet af van een kilootje tiet meer, of een onsje vet minder. Gewoon tevreden zijn met het (gezonde) lichaam wat je krijgt en er goed voor zorgen. Dat is imo veel belangrijker.
Misschien dat ik er later anders over denk. Ogen laten liften is vaak niet alleen een ingreep voor het mooie maar vooral ook om medische redenen (sommige mensen zien hierdoor slecht).
).