Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
robeer schreef:Ik denk dat jouw medicijnen gewoon vergoed worden dan. Volgens mij gaat het vooral over het bijbetalen op medicijnen en andere zorg.
Dank u wel CAK!manonetjuh schreef:Als je geen recht heb op het bedrag en ze komen er achter, moet je het sowieso terugbetalen. Als je wist dat je er geen recht op hebt, het geld houdt en ze komen er achter kun je zelfs nog een boete van de belasting krijgen, hoorde ik.

Abiola schreef:Ik vind niet dat ik er recht op heb, en heb liever dat ze het geld geven aan mensen die wel echt chronisch ziek zijn en ieder dubbeltje moeten omdraaien. Mooi dat ze het vanaf volgend jaar inkomensafhankelijk gaan maken
Quellian schreef:Abiola schreef:Ik vind niet dat ik er recht op heb, en heb liever dat ze het geld geven aan mensen die wel echt chronisch ziek zijn en ieder dubbeltje moeten omdraaien. Mooi dat ze het vanaf volgend jaar inkomensafhankelijk gaan maken
Dat vind ik dan weer niet, want je bent ziek of je bent het niet en dat is niet afhankelijk van je inkomen.
Abiola schreef:Als ik jou redenatie volg, zou Beatrix ook zorgtoeslag moeten kunnen krijgen, want zij is ook verplicht verzekerd en maakt die kosten.
Geintje hoor!
Abiola schreef:Ik snap naar jij naar toe wilt, naar CenterParcs met de KerstGeintje hoor!
(enhaddengeenannuleringsverzekering).
Moschino schreef:Ik denk dat Thorn2006 niet echt blij is met de reden waarom zij en haar man dit krijgen!
Quellian schreef:Nodig, nodig... tja, tot vorig jaar bestond deze tegemoetkoming niet eensDus mensen hebben jaren zonder moeten doen. Nee, ik blijf van mening dat hier geen verschil in gemaakt zou moeten worden